26/12/09

απο μενα για εσας....




Ας ευχηθώ κι εγώ μέρες που είναι.

Κάτι ξεχάσαμε...

Εύχομαι λοιπόν σε όλους σας τον Έρωτα.

Όπως τον εννοείτε ο καθένας.

Άλλος Έρωτα προς το Θείο

άλλος Έρωτα προς τη Ζωή

άλλος Έρωτα προς την Τέχνη

άλλος Έρωτα θεικό αλλά ενσαρκωμένο στην ανθρώπινη υπόστασή του.

Εγώ νομίζω ότι Ένας ειναι ο Έρωτας.... με διαφορετικές μορφές.

Νομίζω, είπα.

Πάντως εγώ προς ολους εσάς τον Έρωτα εύχομαι να συναντήσετε και να σας συναντήσει κι αυτός.

Ο Έρωτας Ένας Είναι, νομίζω.

Ε νομίζω, είπα. Δεν είμαι και σίγουρη αλλά ένεκα οι περιορισμοί του γλωσσικού κώδικα. Επαναλαμβάνομαι αλλά δεν πειράζει.

Δηλαδή πώς λέμε συνέχεια Χρόνια Πολλά?

Έρωτας λοιπόν είναι η ευχή μου.

Ακόμα και πλατωνικός ας σας τύχει. Λένε ότι οι ανεκπλήρωτοι έρωτες είναι οι πιο δυνατοί ακριβώς διότι μένουν ως Ιδέα ιδανική μεσα μας αντικατοπτρίζοντας το ιδεώδες του έρωτα στο καθε ξερό και μη κεφάλι.

Τι ειναι έρωτας?

Ορίζεται ο έρωτας?

Καθορίζεται?

Define what definition is...................

Ας τον αφήσουμε προς το παρόν ακαθόριστο και βλεπουμε στην πορεία......

Πάντως να ερωτευτείτε.Κι αν είστε ερωτευμένοι να ερωτευτείτε ακόμα περισσότερο τον έρωτά σας.

Α.

Και βασικό: πείτε το στον Άλλον.

Είναι μεν ένας Άλλος αλλά συνήθως είναι κι αυτός σαν κι εσάς κάπως. Άνθρωπος.

Διότι εάν δεν το πείτε εσείς ποιός να του το πεί?

Επιτέλους δηλαδή ας Ειπωθεί το Ανείπωτο.
Θα έχετε βάρος στο κάρμα σας αν δεν το πραγματοποιήσετε, σύμφωνα με φιλοβουδιστικές πληροφορίες.Αφήστε που μετά ίσως χρειαστεί να ψάχνετε την ίδια ενσάρκωση Ψυχής καμμιά 25αρια αιώνες.....

Και φαντάζομαι θα ξέρετε ότι οι άλλοι άνθρωποι που έχουμε σχέσεις

είναι κάπως σαν καθρέφτες μας, λενε.

Μας μοιάζουν ή νομίζουμε ότι μας μοιάζουν ή κάπως καθρεφτίζομαστε μέσα τους ή κάτι τέτοιο. Πάντως κάτι σε ομοιότητα την έχουμε με αυτόν που μας έλκει και ερωτευόμαστε. Λένε....

Και κάτι σε συμπληρωματικότητα.

Όχι.

Δεν μας συμπληρώνει το κομμάτι από το σπασμένο καθρέφτη που μας έλειπε.

Α, όχι.

Απλά είναι εκεί και μοιραζόμαστε.

Και απολαμβάνουμε.

Κάπως έτσι......

Άλλοι το λένε Αγάπη. Εγώ πάντως είπα τι εύχομαι σε Όλους σας,

τον Έρωτα.

Αλλά αν βρείτε την Αγάπη δεν θα σας μαλώσω.

Νομίζω πάντως ότι είναι το ίδιο.
Κι αν δεν είναι γιατι να μην το κάνουμε ίδιο και το αυτό? Εμείς δεν φτιάχνουμε την πραγματικότητα με τις σκέψεις μας κι έλκουμε αυτα που επιθυμούμε και ευχόμαστε? Ε?

Άρα?

Οπότε?

Συνεπώς?

Τουτέστιν?


και ένα τραγούδι που λέει ότι :
RYTHM IS LOVE......
and if your rythm is love......my love is the rythm......


If I try to take you
there,
would you come
with me?

The reason flies,
the
fear is scare,

the
ocean loves the sea
If I try to take you
there, would you come
with me?
The reason flies, the
fear is scare, the
ocean loves the sea


Rhythm is love
Heaven is just another world

For the feeling called
Musical.
Color is lust
Because all of the sexual "thangs"
we do
In my mind
I trust you to make them all colorful....
I'd like to put you
In such a romance
Take you down
To Paris, France
Leave the café and the bars
Walk the wintry boulevards
Is that a smile I see ?
Well, maybe your not even
Looking at me

Because if you smile for no reason
The reason is lost


But if your love is the rhythm
My rhythm is love

My rhythm is love
Coming at you
Just

like this!

Keziah Jones

και μερικές σκέψεις πάνω στον Έρωτα: ( οι οποίες σκέψεις λένε οτι δεν είναι τίποτα άλλο παρά καθαρή ενέργεια.....που έλκουν..αυτό που η σκέψη εκφράζει....)

Είμαστε φτιαγμένοι από αστερόσκονη, μια μικρογραφία του σύμπαντος.
Άστρα που χορεύουμε και στροβιλιζόμαστε στον κοσμικό χορό,ονειρα μεσα στο όνειρο."Μέρη" της Κοσμικής Συνειδητότητας, της Κοσμικής Ψυχής, αυτού Που Πάντα Ήταν και θα Είναι Εκεί.
Εν δυνάμει θεοί. Αλληλεπιδρούμε μαγικά, καθρέφτες ο ένας του άλλου.
Ο Έρωτας είναι αρσενικός, πολεμικός.Η Αγάπη θηλυκή, η αποδοχή.
Δύο αντίθετες αλλά συμπληρωματικες πολικότητες.Σημείο και αντι-σημείο.Η Ένωσή τους? Αρμονία. Ο Άντρας και η Γυναίκα.
Ανάμεσά τους παρεμβάλλεται ο Νους. Είναι αυτος που χωρίζει,που πονά,που ζηλεύει,που κατέχει.Που γεννά τα πάθη.Ζητά ασφάλεια, αποδείξεις, μονιμότητα,γεννά φοβους. Ο δυιστικός Νους, μόνο ετσι μπορεί να λειτουργήσει, δυιστικά όχι Ενωτικά.
Ο Έρωτας ειναι "ποίηση",δημιουργία, υπέρβαση, συνείδηση, γεννα το νέο στη θέση του παλιού.Έρχεται το "ποίημα" από την ανυπαρξία στην ύπαρξη. Γίνεται υπαρκτό, κι εμείς μαζι του.
Διαλεκτικός, δεν αφήνει τίποτα αναλλοίωτο, μεταβάλλει,μεταμορφώνει και ως τετοιος δίνει και μια ισχυρή ώθηση για την ίδια τη συνειδητότητα του ανθρώπου. Γίνεται αυτο- συνειδητότητα πιο ανεβασμένη από πριν.Και ανάλογα με το επίπεδο της αυτοσυνειδητότητας των δυο καθρεφτών, των δυο ερωτευμένων, όσο πιο αυτογνωστικά/εσωτερικά,απελευθερωτικά ειναι τα επιπεδα της ψυχης τους, τόσο υψηλότερη και λεπτοτερη η ερωτική δόνηση.
Ανάλογα με το επίπεδο μας έλκουμε και ελκόμαστε.
Δημιουργούμε σκεψεις,δηλαδη ενέργειες που δονούνται κι έλκουν και δημιουργουν την πραγματικότητά μας. Κι από το "σημερινό" μας επιπεδο "ελκουμε", δονώντας την ενέργεια,στρέφουμε την προσοχή μας σε αυτο που αναζητάμε.Και συνήθως έρχεται.Ή "πάμε" εμείς στην πραγματικότητα του άλλου,που μας "εψαχνε", μας είχε δημιουργήσει στη σκέψη του, μας αναζητούσε.
Όχι δεν αναζητούσε την αδελφή-ψυχή.
Επικοινωνία ζητούσε, να μοιραστεί την πληρότητά του, να απολαύσει μαζι, να μοιραστεί, να γελάσει, και να δημιουργήσει-μη ξέροντας ακόμα τι.
Το πάθος του Έρωτα, είναι πνοή, τόξο που φέρνει στο Φως κι απαντά , ίσως, στην αγωνια του ανθρώπου για τη λύτρωση και την αθανασια. Γιατί μεσω του Έρωτα γίνεται κι αυτός ενας μικρος θεός δημιουργος, γεννά, ένα μικρό σύμπαν.
Είναι πάντα Αγνωστος, μαγικός, ανατρέπει , φωτίζει, επαναστατεί.
Ο δυιστικός Νους ειναι ο "εχθρος", όχι ο έρωτας.
Κι αφου υπάρχουν ως δύο διαφορετικές έννοιες στη γλώσσα μας, ακόμα κι αν όσα σκέφτομαι και σας γράφω δεν ευσταθούν, ενα δεν καταλαβαίνω:
γιατί ντε και καλά να διαλέξουμε? Έρωτας ή Αγάπη?
γιατί πάντα στις συζητήσεις τα αντιπαραθέτουμε?
εγώ λοιπον διαλέγω τον Έρωτα της Αγάπης και την Αγάπη του Έρωτα.
Μόνη μου δε δημιουργώ την πραγματικότητά μου? και δεν "επηρεάζω" και κάπως τις δικές σας?
Ε λοιπόν σας εύχομαι έναν τετοιον έρωτα, όπως περίπου τον έχω στο δικό μου πεταλουδίσιο μεν αλλά ξερο κεφάλι.
Και προσεύχομαι για αυτην την ευχή. Κι έτσι δημιουργώ ενέργειες που θαρθουν προς εσάς. Έτσι λέει η θεωρία παντως.....
Μένει να το δούμε....................
Ερωτευτείτε, ειναι η ευχή μου.Σαν προσευχή.
Και χρόνια πολλά να είστε ερωτευμένοι.........
Και μετά από τη μεγαλειώδη πεταλουδίσια πραγματεία περι Έρωτος....
δε θυμάμαι
καλημέρα είπα????


TAKE A FLIGHT.....................


..........και
έλα....................................

43 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Αυτή είναι ευχή!!

κι αν ερωτεύτηκες πολλές φορές, μετά, ερωτεύεσαι τον Έρωτα..

μιά και αναφέρθηκες και στον ανεκπλήρωτο, εδώ μιά ταπεινή μου προσπάθεια έκφρασης..

http://otrelostouxwriou.blogspot.com/2009/07/blog-post_05.html

και γιατί να το πείς;
πιό ωραία είναι να μην το ξέρει ο άλλος..
ποτέ δέν θα απογοητευτείς, και ποτέ δέν θα σε προδώσει..
άλλωστε μετά παύει να είναι ανεκπλήρωτος και γίνεται πληρωτός..
(δέν είπα πληρωτέος)..

πάντως συμφωνώ για την αγάπη του Έρωτα..
ότι πρέπει είναι !

καλό βράδυ με Έρωτα επίσης :)

Κωστας είπε...

''Ο Ερωτας που γεννα συνειδηση''...δια της απωλειας...γιατι οποιος χανει...κερδιζει..
http://www.youtube.com/watch?v=0Z9Cz2-_yUQ
Καλημερα :)

Coulõs είπε...

Μεγάλη κουβέντα άνοιξες, Πεταλουδίτσα μου... γι' αυτό, το μόνο που θα πω είναι "Μακάρι!"

Μακάρι στον Έρωτα...
Μακάρι στο Καθρέφτισμα...
Μακάρι στην έκφρασή του!...

Άιντες, καλημέρες!...

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Πεταλούδα μου, δες και άκου και αυτό,
http://www.youtube.com/watch?v=3yFaXFUJ29Y
Για να έχω ήσυχη την συνείδησή μου πως μπήκα στο νόημα της ανάρτησής σου, και έλαβα με λαχτάρα τις ευχές σου.
Την αγάπη μου!

Άνεμος είπε...

Αγαπημένο το τραγουδάκι του πρίγκιπα Πεταλούδα! Και το άκουσα πρωί πρωί! Καλή φάση. Θα μου πάει καλά η μέρα! Ποιος ξέρει; Ίσως και να ερωτευθώ...
Κάτσε τώρα, πάω να δω τι σου έβαλε ο Βαγγέλης...

Άνεμος είπε...

Χατζηδάκις! Καλημέρα χειμερινέ Επίκουρε! Οι γυναίκες από χριστούγεννα σκέφτονται διακοπές. Εξ' ου και η αντίθεση συναισθημάτων με την Πεταλούδα!

delta είπε...

Υπάρχει ο έρωτας ; Και γιατί εξαφανίζεται τόσο γρήγορα και μόνον οι ανεκπλήρωτοι έρωτες επιζούν ; Μήπως είναι μια ψευδαίσθηση ; Μήπως ένα δημιούργημα του νου ; Μήπως είναι εκείνη η δύναμη της φύσης που οδηγεί τον άνθρωπο στην ένωση ; Μήπως είναι η εξιδανίκευση μιας άλλης προσωπικότητας που γρήγορα καταρρέει και οδηγεί ή στην απόρριψη ή στην τελική αποδοχή του άλλου με τα ελαττώματα του, οπότε μετασχηματίζεται σε αγάπη ;

Η αγάπη δεν μπορεί να είναι επιλεκτική, όπως δεν είναι και το φως του ήλιου. Δεν κάνει κάποιον άνθρωπο ξεχωριστό και δεν είναι αποκλειστική. Αποκλειστικότητα απαιτεί η αγάπη του «εγώ». Όμως η ένταση με την οποία νιώθεις την “Θεϊκή” αυτή αγάπη μπορεί να ποικίλει. Μπορεί να υπάρχει ένας άνθρωπος που αντανακλά την αγάπη σου, πιο καθαρά και πιο έντονα απ’ ότι οι άλλοι, κι αν εκείνος νιώθει το ίδιο προς εσένα, μπορούμε να πούμε ότι μ’ αυτόν τον άνθρωπο έχεις μια σχέση αγάπης. Ο δεσμός που σε συνδέει μαζί του είναι ο ίδιος που σε συνδέει με κάθε άλλον άνθρωπο, ζώο, δέντρο ή λουλούδι. Ο βαθμός της έντασης με τον οποίο τον νιώθεις διαφέρει.

Αντεύχομαι λοιπόν να μπορέσουμε να δυναμώσουμε αυτήν την αγάπη μεταξύ μας. Την αίσθηση της παρουσίας της μίας ζωής κάτω από όλες τις μορφές, μέσα μας και μέσα σε όλα τα πλάσματα.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Συμπληρωσα μερικες σκεψεις περι Ερωτος απευθυνόμενοι σε όλους σας που με τιμησατε με τη σκεψη σας.
Σας ευχηθηκα Ερωτα.Και θα σας ερθει.Αφου το ευχηθηκα ..εχει αρχισει και ειναι στο Δρομο για να σας βρει...
α.
τι να κάνω?
την πραγματικοτητα μας εμεις τη δημιουργουμε.
και αλληλεπιδρουμε μαγικα.
και μαλλον
μολις, ευχομενη σε οοολους σας..
επηρεασα κι εσας..
και τη δικη σας πραγματικοτητα..
ετσι λενε τουλαχιστον
αυτοι που ξερουν...
καλημερα!!!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Ευρυνοε?
τι ανεκπληρωτος μου λες ο Ερωτας?
διαβαζοντας το ποιητικο δημιουργημα σου
δεν εμεινε ανεκπληρωτος ποτε για σενα...
απλα μετουσιωθηκε..σε κατι αλλο...
σε στιχους...
σε ομορφια.....
σε αρμονια......
εγω παντως αυτο ενιωσα διαβαζοντας σε....
και δεν προδιδει ο ερωτας...
ποτε.......
καλημερα!
Υ.Γ θα συνιστουσα σε ολους τους φιλους που βρεθηκαν εδω..
να διαβασουν το κειμενο του Ευρυνοου..
να δουν πως ενας
Ερωτας δεν μενει ποτε ανεκπληρωτος...
απλα
Μετουσιωνεται....

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα FIRESTARTER!


ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΜΕΓΑ ΠΑΘΟΣ
Του έρωτα μέγα κακό
σπαράζεις τους ανθρώπους
Με ματωμένους κόπους
αυτοί που αγάπησαν ξεχνούν
Με ματωμένους κόπους
αυτοί που αγάπησαν πενθούν
για όλη τους τη ζωή

Αχ Δέσποινά μου παρακαλώ
το βέλος σου που είναι χρυσό
- λυπήσου με και ποτέ
μη μου σημαδέψει την ψυχή
Με τη βαμμένη την αιχμή
στον πόθο βαφτισμένη
Ας είναι ευλογημένη
η σωφροσύνη των θεών
- που με κρατεί
αυτόν που αγαπώ μην τον πληγώσω
Ω εσύ ξόρκι των ερώτων των κρυφών
από στάχτη παρθένων εραστών
φύλαγέ με, ποτέ έρωτα μη νιώσω

Το ξέρω καλά μη μου το λες σε είδα
δεν έχεις πόλη ούτε πατρίδα
- δεν έχεις φίλο για να γιάνει
στην δυστυχία σου να σκύψει με φροντίδα

Κι αν η Κατάρα πιάνει -
τέτοιο κακό να πάθει
όποιος στο πλάι μου μ' αγάπη δεν εστάθη.

τι ομορφο τραγουδι!
τυχαια αραγε το ακουσα πρωτη φορα?
εις διπλουν?
εσυ και ο Επικουρος
το ιδιο τραγουδι σκεφτηκατε και μου "στειλατε"!
σε διαφορετικη εκτελεση!!!!!!
τι να πω εγω?
δια της απωλειας κερδιζεις..ναι.
διοτι ποτε δεν "χανεις",
δεν υπαρχει τίποτα να χαθει..
τιποτα......
νομιζεις οτι χανεις...νομιζεις...
απλα νομιζεις...
ονειρο μεσα σε ονειρο...
ειναι ο ερωτας το ονειρο του ονειρου?
ναι,
νομιζω...........
καλημερα!
ευχαριστω πολυ για το ερωτικο τραγουδι....
να εισαι καλα
και του ερωτα το μεγα παθος
να ειναι παντα μεσα σου...

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα Εγκλω!!!!!
Μακαρι!
Αμποτε!
ενα μεγαλο ναι,
Καταφαση στον Ερωτα
Καταφαση στο Καθρεφτισμα των Ψυχων
κι επιτελους
ενα Ναι στην Επικοινωνια και στην Εκφραση τους..
τι υπαρχει για να χαθει ξαναρωταω?
νομιζουμε οτι θα χασουμε τον εαυτο μας?
μα ετσι θα τον βρουμε...
ερωτα μεγαλο βλεπω και για τον Εγκλωβισμενο...
αληθεια,
που ειναι?γιατι χαθηκε?
μηπως ανοιξε την Πύλη και ξεαπεγκλωβιστηκε?
για ναρθει προς τα δω να λαβει τις ευχες...
για ναρθει......
καλημερα!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Επικουρε?
Τωρα ειναι που δεν θα εχεις καθολου ησυχη τη Συνειδηση σου!!!
μα καθολου.................
η ευχη ειναι στο Δρομο
και σουρχεται..μεινε ησυχος....
καλημερα Επικουρε!
με την Αγαπη μου ολη σας την εστειλα την ευχη μου κι εγω....

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα Ανεμε!!!!!!!
(για τη συμβολη σου στο γνωστο παγκοσμιως φαινομενο της Πεταλουδας
θα αναφερθω αλλη στιγμη....
αν και υπαρχουν ανεπιβεβαιωτες επιστημονικα πληροφοριες
οτι το φαινομενο της πεταλουδας Ειναι Ερωτας....Συμπαντικος....)
ισως?ισως ερωτευτεις?
μα οι ευχες ειναι ενεργειες που πανε και βρισκουν αυτους στους οποιους τις εχουν "απευθυνει"..
λενε....
για να δουμε....
για να δουμε......
καλημερα Ανεμε!
φυσα παντα ελευθερος.....
(οχι και πολυ...και βρεθω σε κανα βουνο...της κινας...ή της λατινικης αμερικης...
ή μαλλον φυσα....να βρεθω..
στα βουνα...)

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Μπα?δεν τοξερα οτι ο ερωτας ειναι μη χειμωνιατικος....
δεν ειναι αχρονος?
και αχωρος?
σαν το συμπαν?
για λεγε
για λεγε......
καλημερα β΄ανεμε!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα delta!
Αν ειμαστε εν δυναμει θεοι-και ειμαστε,
"μερη" της Αιωνιας ψυχης,
τοτε
μεσω του ερωτα και του Αλλου
γινεσαι ενα με αυτην την Αιωνια Κοσμικη Ψυχη.
ο Αλλος ειναι μια Πυλη, το Περασμα
στο Αιωνιο.
δεν αγγιζεις, Εισαι το Αγγιγμα
δεν χαιδευεις, εισαι το Χαδι,
δεν εισαι ενα μικρο εγω,
Εισαι ο Αλλος,
γινεσαι Ενα μαζι του και μεσω αυτου
γινεσαι Ενα και με το Θειο,
θεος
θεικος ερωτας
ΕΝΑ.
η ΨΥΧΗ ΔΟΝΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ "ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ" ΤΗ ΔΟΝΗΣΗ ΤΗς ΚΟΣΜΙΚΗς ψΥΧΗς..
οσο πιο ανεβασμενες αυτοσυνειδητοτητες ειμαστε τοσο δυνατοτερη η δονηση,
τοσο υψηλοτερες οι ποιοτητες που ελκουμε και μας ελκουμε..
τοσο πιο "επιτυχημενο" το περασμα στο αιωνιο...
νομιζω κι εγω....
νομιζω........
καλημερα delta!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

και μη νομιζουν οι υπολοιποι συνμπλογκερς και φιλοι,
που δεν περασαν να "παραλαβουν" την ευχη σαν προσευχη-το τονοζω αυτο..σαν προσευχη..οχι σκετη ευχη-
οτι "γλυτωσαν του Ερωτα το Μεγα Παθος...
α οχι!
ευχομενη ειπα μεσα μου οοολα τα ονοματα σας
αγαπητοι μου..
οολα...
ηταν και γενικη και αοριστη η ευχη-προσευχη για ολον τον Κοσμο...
αλλα ηταν και προσωπικη..
για εναν εναν ξεχωριστα...
μαλιστα....
οχι..μη νομιζετε δηλαδη....
για εναν εναν προσωπικα.....
καλημερα σας!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

και αυτη ειναι η μουσικη "προσευχη" του Ερωτα:
http://www.youtube.com/watch?v=f89A-ZmQKs4
και αυτος ειναι ο μουσικος,ρυθμικος εορτασμος
για οταν ερθει
η υποδοχη του,
η γιορτη του:
http://www.youtube.com/watch?v=GKYIC2MPjO0
καλημερα ειπα?
καλημερααααααααα!!!!!

Coulõs είπε...

Πεταλουδίτσα,

"την πραγματικοτητα μας εμεις τη δημιουργουμε.
και αλληλεπιδρουμε μαγικα."
Προσοχή, μόνο μη χαθούμε στη δική μας πραγματικότητα!!

"τι υπαρχει για να χαθει ξαναρωταω?"
σωστό κι αυτό!...

"ερωτα μεγαλο βλεπω και για τον Εγκλωβισμενο...
αληθεια,
που ειναι?γιατι χαθηκε?
μηπως ανοιξε την Πύλη και ξεαπεγκλωβιστηκε?
για ναρθει προς τα δω να λαβει τις ευχες...
για ναρθει......"
Ήρθα και περιμένω!... Προσφέρεις κι εγγύηση;;;

Φιλιά!!!

Coulõs είπε...

"και αυτη ειναι η μουσικη "προσευχη" του Ερωτα:
http://www.youtube.com/watch?v=f89A-ZmQKs4"
Το έχω βάλει στο repeat!!!! Λες να πιάσει;;

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Εγκλω?αλληλεπιδρουμε μαγικα,
αρα και οι πραγματικοτητες μας αλληλεπιδρουν,αρα μηπως το συμπερασμα να ηταν οτι θα χαθουμε ο ενας μεσα στην πραγματικοτητα του αλλου?μηπως οι πραγματικοτητες γινουν Μια?
και βεβαια προσφερω "εγγυηση"!
πιστευω πολυ στη δυναμη της ευχης,
της προς-ευχης και της ενεργειας που εκλυεται μεσω αυτων στο συμπαν...........
καλημερα απ-εγκλωβισμενε Εγκλω!
ε μα.....
απλα ανοιξες..και βγηκες!!!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

ειπαμε
θα πιασει.....
δια της επαναληψεως.......
μαθησις!!!!!!!!!!!!
Υ.Γ στειλτο και στους Αλλους....
για στειλτο και στους Αλλους...
και μεταβιβασε τις Ευχες μου
παρακαλω..
παρακαλω πολυ.......
καλημερα Εγκλω!!!!!!

Coulõs είπε...

Ευχαριστώ για τις ευχές σου, είμαι σίγουρος ότι θα πιάσουν!

Υ.Γ Αυτό που λες για τις πραγματικότητες... έτσι είναι!

Την καλησπέρα μου!

Nath είπε...

Πεταλούδα καλημέρα!

Ζήλεψα και εγώ! Θέλω Ερωτα στη ζωή μου, μου έχει λήψει!
Και μιας και δημιουργούμε τη ζωή μας, το Ζητώ!
Ποιος ξέρει, μπορεί η ΟΜΟΛΟΓΙΑ μου να βοηθήσει και να έρθει στη ζωή μου.
Αφού ζητώ την Αλήθεια, καλό είναι πρώτη να αποκαλύπτω τη δικιά μου...!
Θα προσευχηθώ λοιπόν και εγώ για τον Ερωτα στη ζωή μας. Ο Ερωτας της Αγάπης και η Αγάπη του Έρωτα, όπως τον λές (μου άρεσε πολύ!)

Εύχομαι σε όλους, τώρα που το 2010 είναι δίπλα, να βιώσουμε τον Αγαπημένο Έρωτα με Έρωτευμένη Αγάπη!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα nath!!!!
ετσι οπως το βλεπω
εχεις διπλασιες πιθανοτητες να τον βρεις τον Ερωτα.......
και το Ομολογεις και το Ζητας και εισαι Αληθινη στην Αποκαλυψη σου..
και στο Ευχομαι κι εγω
με ολην την αγαπη μου!
αρα?
"..να βιωσουμε τον Αγαπημενο Ερωτα με Χαρα και Ερωτευμενη Αγαπη"!!
Υ.Γ λαβε σε παρακαλω σοβαρα υποψη σου τις δυο μουσικες του ερωτα που σας χαρισα πιο πανω...
..ο ερωτας ειναι σαν μουσικη...
και μουσικη τον συνοδευει παντα...
μεταβιβασε σε παρακαλω τις ευχες μου και σε Αλλους....
Υ.Γ2 τι σημαινει nath?
καλως ηρθες!
να εισαι καλα και
να μας ξαναρθεις!!!!!!!!!!!!!!!!

Nath είπε...

Πεταλούδα μου καλησπέρα!!!

Πραγματικά μου έφτιαξες τη μέρα με το σχόλιό σου, ήμουν λίγο πεσμένη, αλλά τώρα νιώθω πολύ καλύτερα! Σ'ευχαριστώ!!!!!

Την ευχή σου την έστειλα...! Σαν δώρο από την Πεταλούδα!

Το Nath είναι τα αρχικά του ονοματεπώνυμού μου. (το όνομά μου αρχίζει από Να. και το επίθετό μου από Θ.) Επέλεξα αγγλικά γράμματα γιατί αγαπώ ιδιαίτερα -μάλλον είμαι και ερωτευμένη...- την αγγλική γλώσσα!

i am love είπε...

.::I am in Love with Love :DDDD!!!::.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα i am love!!!!!!
"I AM IN LOVE WITH LOVE"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
τα ειπες ολα!!!!!
....και Τωρα μπορω να σκισω οοοολα τα "πτυχια" μου
στις πεταλουδισιες πραγματειες περι Ερωτος..........
καλη χρονια!!!!!!!
Υ.Γ παρακαλω πολυ μεταβιβασε κι εσυ τις Ευχες μου σε Αλλους....
...και σε Αλλους.....
..να τις παραλαβουν Ολοι......
i am love....
...Ολοι............

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

κι αυτο ειναι για τον Χορο του Ερωτα:

http://www.youtube.com/watch?v=gZR3rsWj-Ts&feature=related

για ακουστε το..........
καλημερα σε ολους!
Υ.Γ αντε και στειλτε και κανενα συμπληρωματικο για τον Χορο του Ερωτα...
αντε........Χορευτικο του Ερωτα Τραγουδι...
παρακαλω.....

Iptamenos Ollandos είπε...

Πω πω, τι ανάρτηση - Ευχή κόντεψα να χάσω...
Και όλα αυτά επειδή κάποιος άγνωστος σου είπε ότι ευχηθείς θα πραγματοποιηθεί!
Δεν ήξερε ο άγνωστος τότε ότι μπορείς να κάνεις τόσο όμορφες Ευχές. Αλλά και τόσο επικίνδυνες... Επειδή ο Έρωτας είναι Τρέλα, είναι σαν να μας ζητάς να τρελαθούμε!

"Ο μουλάς Νασρεντίν ταξίδεψε στον κόσμο για να βρει το νόημα της ζωής. Στο λιμάνι του Hamadan είδε ένα πλήθος από άνδρες, γυναίκες, παιδιά, καμήλες, όνους, άλογα, κατσίκες και κότες να τρέχουν πίσω από έναν νεαρό. Ο νεαρός, έκλαιγε, χόρευε και μιλούσε ακατάληπτα. Έπεφτε κάτω και ξανασηκωνόταν. Ξαναέκλαιγε, ξαναγελούσε και έτρεχε και έριχνε χώμα στο κεφάλι του.
Ο μουλάς σταμάτησε ένα γέρο και τον ρώτησε: "Αδελφέ, πες μου σε παρακαλώ, τι τρέχει με αυτόν το νεαρό;"
- "Το χτύπησαν τα βέλη του έρωτα. Όλοι έρχονται να κοιτάξουν για να γνωρίσουν την αγάπη."

Και αφού το ζήτησες, πάρε και ένα "Χορό του Έρωτα" για το πάρτι σου... Πρόσεξε τι παθαίνει ο φέρελπις: FRENZY!!
http://www.youtube.com/watch?v=2SWXOBBrZlg

Frenzy!!!

Dig this crazy mood I'm in,
listen to my heart as it starts to spin.
Whish, when you kiss me, and do it again,
I'm in a Frenzy!!!

Watch my eyes, when you light them up,
Bling!
Listen to me whine, like a harpsichord.
When you touch me I warm right up,
I'm in a Frenzy!!!

Frenzy!!!

This love gushes from my heart,
like a water from a spout.
You build a flame, from a tiny spark.
You can really knock me out.

Yeah!

Ease my mind with your real cool lines,
daddy, fill my soul with love divine.
When you say your mine, all mine,
I'm in a Frenzy!!!

This love gushes from my heart,
like a water from a spout.
You build a flame, from a tiny spark.
You can really knock me out.

Yeah!

Ease my mind with your real cool lines,
daddy, fill my soul with love divine.
When you say your mine, all mine,

I'm in a Frenzy!!!

Frenzy!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

"Το χτύπησαν τα βέλη του έρωτα. Όλοι έρχονται να κοιτάξουν για να γνωρίσουν την αγάπη."............
η ιστορια σου τα λεει ολα..
Ολα....
Ειναι τρελα ο Ερωτας λες..
ναι...
αλλα Ιερη Τρελα....και
Ιερη Μεθις......
το φως και η ιερη τρελλα να συνοδευει ολους μας..και η ιερη μεθις να ειναι μεσα μας ή εμεις μεσα της...

οσο για το τραγουδι..τι να πω...
οι στιχοι του ειναι σκετη Ποιηση....
καλη "Ποιητικη" κι Ερωτικη Χρονια Ιπταμενε ξενογλωσσε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευρύνοος είπε...

Αν κάποιος αποφασίσει να το πεί πάντως, ας είναι κάπως έτσι..

http://www.youtube.com/watch?v=j_2pyNuL0_A

μιά και προηγουμένως είπα να το έχει κάποιος κρυφό..
είπα να "επανορθώσω"..

χαιρετώ σας :)

fractal είπε...

Πεταλούδα μου ήρθα εδώ για να σε γνωρίσω από κοντά.
Λυπάμαι αλλά αν και βλέπω τόσους φίλους εδώ, η ιστοσελίδα σου μου ήταν άγνωστη.
Ήρθα όμως και αυτό έχει σημασία.
Τώρα θα αναρωτηθώ και εγώ ακριβώς όπως η Αλεξίου στο γνωστό τραγούδι
"τι θέλω εγώ με τους ερωτευμένους..?' "
"Τι θέλω εγώ με τόση αγάπη γύρω..?"

Να είστε όλοι καλά .
Να χαίρεστε τον έρωτα, όπως με τόση σοφία τον προσδιορίζεις με τόσους διαφορετικούς τρόπους..

Όπως θα κατάλαβες από την ανάρτισή μου ο δικός μου έρωτας είναι το φως..
Είναι το μόνο που δεν με έχει εγκαταλείψει ποτέ!!!
Και ας ξέρει πως, κάποτε εγώ θα ειμαι που θα το εγκαταλείψω....

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλως ηρθες fractal!
κι εμεις φρακταλικοι ειμαστε....
σημασια εχει οτι ηρθες..
και μαλιστα την καταλληλη ωρα....
..Φως ειναι κι ο Ερωτας...
....κι Εδω που εισαι κι εσυ Τωρα...
...θα μοιραστεις και τον Ερωτα μας και την Αγαπη μας και τα τραγουδια του Ερωτα...

http://www.youtube.com/watch?v=VYPOj8Zvzac

Με κλειστά τα μάτια πάντα τραγουδάω
γιατί στην καρδιά μου ο Ζέφυρος φυσά.
έλα σκόρπισέ με Ζέφυρε σαν στάχτη
σ' ολονών τα βάθη τα επτασφράγιστα.

Αχ ζωή μάγισσα
να σε μάθω άργησα

Κάθισε κοντά μου Θάμυρι να πούμε
τη χαρά του κόσμου, το παράπονο.
κάθε μέρα χάνω, χάνω το όνειρό μου
και το ξαναβρίσκω όταν τραγουδώ.

Αχ ζωή μάγισσα
να σε μάθω άργησα

Τα τραγούδια παίρνουν κάτι απ' την ψυχή μας
και το μεταφέρουν στο στερέωμα
όπου αναβοσβήνει σαν θλιμμένο πάλσαρ
και το δρόμο δείχνει, για τους ναυαγούς.

Αχ ζωή μάγισσα
να σε μάθω άργησα


.....και μετα το παλσαρ
δεν θα ειναι θλιμμενο πια......

καλη χρονια!!!!!!!!!!!!!
χαιρομαι που βραθηκαμε!!!!!

Roadartist είπε...

Καλησπέρα.. πολύ όμορφες σκέψεις!!!!
Να είναι οι ζωές γεμάτες έρωτα!
Ευχαριστούμε για τις ευχές και ανταποδίδω..
Καθόλου άδικο δεν έχεις που το εύχεσαι φίλη μου, καλή σου Πρωτοχρονιά!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Ευρυνοε...
την Ποιηση και τον Ερωτα τα εχεις ηδη μεσα σου.....
...και τα μοιραζεις κι απλοχερα...
να εισαι παντα καλα...
....να τα μοιραζεις...
..και να σου ερχονται παλι πισω...
...αεναως....
καλη χρονια!
και σε ευχαριστω..........
να εισαι παντα καλα..

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα roadartist!
καλη χρονια και σε σενα γεματη Ερωτα, Δημιουργια και
Ποιηση..........
σε Ολα τα Επιπεδα!!!!!!!!
να εισαι καλα!!!!!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα roadartist!
καλη χρονια και σε σενα γεματη Ερωτα, Δημιουργια και
Ποιηση..........
σε Ολα τα Επιπεδα!!!!!!!!
να εισαι καλα!!!!!!!!

IANIS (Giannis Doganis) είπε...

Θα ηταν παρατολμο και συναμα ασεβες, να χρεωσω στης διαχρονικης πεταλους - μιας ..”παλιας καραβανας” στην βασιλεια του συμπαντος - εμπρηστικες δηλωσεις!

Από την άλλη όμως, η πεταλους δεν φημιζεται ιδιαιτερα για τις… πυροσβεστικες της ικανοτητες! Είναι και το βαρος της… αιωνιοτητας που κουβαλα, που ενιοτε , ενώ εχει το ενστικτο της αμεσοτητας στην πυροσβεση, ξεχναει ρε παιδια, δεν θυμαται που εχει βαλει τον πυροσβεστηρα!

Σιγουρα δεν είναι κακη ιδεα να ευχηθεις σε …καταψυγμενες καρδιες που κολυμπουν μεσα στο τελμα, μια αξιοσεβαστη δοσολογια ερωτα που θα επαιζε ρολο θερμαντικου και αντιψυκτικου καταλυτη… Εχω όμως καποιες επιφυλαξεις για το αν αυτή η…δοσολογια θα ηταν φρονιμο να χορηγηθει σε πυρωμενες καρδιες που φροντιζουν να κρατουν παντα την… φλογα αναμμενη!…Είναι φρονιμο να ριχνει κανεις…λαδι στην ηδη …φουντωμενη φωτια?

Παντως, μια καλη ιδεα για… πρωτοετεις, είναι αν θελουν να μαθουν να αγαπανε, ας αρχισουν με τα ζωακια. Είναι πιο ευαισθητα.

Από την άλλη, αυτό που η καμπια θεωρει καταστροφη, ο δασκαλος το αποκαλει πεταλουδα…Ερχονται και οι Νηπτικοι Πατερες και λενε…”Θεος, ερως εστιν”

Το να ερωτευθεις, είναι ένα ειδος παραδοσης του εγω. Tomber amoureux (πεφτω ερωτευμενος). Ολες οι μορφες του αγχους της πτωσης, οφειλονται στο φοβο του εγω μηπως χασει τον ελεγχο.

Διακρινετε καποιου ειδους αντιφαση? Κάθε άλλο! Απλα, ο συνειδητος ερωτας προκαλει την ιδια ανταποκριση. Ο συναισθηματικος ερωτας προκαλει το αντιθετο! Ο φυσικος ερωτας εξαρταται από τον τυπο και την πολικοτητα…

Οσο για την…αγαπη, δεν είναι ξεχωριστη από την ζωη. Ο νους μας την κανει να είναι… Καλη χρονια!

Y.Γ.
Μολις τωρα προσεξα ότι στην αρχικη αναρτηση προστεθηκε σε δευτερο χρονο η… μεγαλειώδης πεταλουδίσια πραγματεία περι Έρωτος...που διαβαζοντας την, την συνυπογραφω αβιαστα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Ο Έρωτας... με την εξουσία να δημιουργεί ζωή
Ο Έρωτας... η παλαίστρα όπου Φως και Σκοτάδι αντιπαλεύουν
Ο Έρωτας... το Σύμπαν όλο

Η ευχή σου πολύτιμη...

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλως ηρθες JK O SKROUTZAKOS!
καλη χρονια επισης!
πολλες ευχες για οτι επιθυμεις να το πραγματοποιησεις!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Ερωτας το Συμπαν Ολο.....
τι ομορφη φραση!
σου ευχομαι να εισαι Μια Φορα κι Εναν Ερωτευμενο Τρελο...
Καιρο..
Παντα.............
καλη χρονια!
να χαιρεσαι την Μικρη Δασκαλα σου.......
να μου την φιλησεις..........

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

χρεωστε μας οτι θελετε αγαπητε ιανις!

απλα συμπληρωνω εδω
τις σκεψεις σου απο αλλη αναρτηση,που ομως κατ' εμε ,
ταιριαζουν απολυτα στις αποψεις περι Ερωτος:

"Το δεντρο της Αιωνιοτητας εχει τις ριζες του πανω στον Ουρανο και τα κλαδια του κρεμονται κατω στη Γη. Είναι το αγνο Αθανατο Πνευμα που πανω του ησυχαζουν ολοι οι κοσμοι".
Καθα Ουπανισαντ

Ενας Ουρανος παντοτεινος και μια Γη αιωνια, προικισμενοι με διανοια, αφου κανουν την δουλεια νοημονων πλασματων.
Η Ενωση του ειρηνεμενου Ουρανου και της γαληνεμενης Γης…
…λιμνοθάλασσες καημένες
να βουτάν' οι καρδιές
και να βγαίνουν στεγνωμένες…

Από την ισορροπια αναμεσα στην αρσενικη και θηλυκη δυναμη γεννιεται η κοσμικη Αρμονια. Ο οργασμος διαλυει την διπολικοτητα «εξωτερικου» και «εσωτερικου», διαστολης και συστολης, θετικου και αρνητικου, φωτος και σκοταδιου, υγρου και ξηρου, ζεστου και κρυου.

Ο Ραμι, ενας Σουφι μυστικιστης του 13 ου αιωνα ελεγε:
Ο Ουρανος είναι ανδρας και η Γη είναι γυναικα. Η Γη ανατρεφει ότι ο Ουρανος αφηνει να πεσει…

Η εσωτεριστικη λειτουργια του σεξουαλικου ερωτα είναι η Ενωση των συμπληρωματικων διανοιων του Ουρανου και της Γης, του Σιβα και της Σακτι, του Γιαγκ και της Γιν, του Γιαμπ και της Γιουμ.

το οτι η αγαπη δεν ειναι ξεχωριστη απο τη ζωη το πιστευα και το πιστευω
και χαιρομαι που το πιστευεις κι εσυ.
αυτα.
Υ.Γ και γιατι να ριχνεις λαδι στη φουντωμενη φωτια?
γιατι να μη ριχνεις οσο ξυλο(απελεκητο) χρειαζεται για να παραμενει ασβεστη η Φλογα????
καλησπερα Ιανις!!!!!!!!!!