18/11/10

Τώρα τραγουδούν και το βράδυ τα πουλιά?


Ζω στην πόλη και σε ποια πόλη μάλιστα. Αθήνα. Άγρια κι αφιλόξενη πόλη.Την μίσησα με το που πάτησα το αιθέριο φτερό μου μετακομίζοντας απο την Θεσσαλονίκη (και τον ιερό Βορρά) εκεί γύρω στα δώδεκα(αυτή όμως είναι μια άλλη ιστορία).Όμως κάτι παράξενο και μυστήριο έτυχε να ζω αυτόν τον τελευταίο καιρό.Κάτι μοναδικό για το οποίο θεωρώ τυχερό πολύ  τον εαυτό μου.

"Είναι μια παράξενη νυχτα απόψε.
Πουλιά κελαηδουν στον κήπο και στο παρκο διπλα απο το σπίτι.
Πολύ πολύ όμορφα κελαηδουν.
Ειχε ξαναγινει σχετικά προσφατα αλλά είχε πανσεληνο.
Δεν με αφήνουν να κοιμηθώ, αν και δεν νυσταζω κιόλας πολύ. Μα είναι πολύ όμορφα σου λέω-κουτσομπολευουν νομιζω, ειναι πολυ κουτσομπολικα αυτα τα πουλακια.....

Τωρα κελαηδουν και το βράδυ τα πουλιά?"

'Ετσι έλεγα σε ένα φίλο εδώ και μέρες, ξαφνιασμένη κι απορημένη συνάμα.
Κι όπως είναι αναμενόμενο, άρχισα να ρωτάω, αν το έχει προσέξει και κάποιος άλλος ή τέλος πάντων τι να' ναι αυτό, τι έπαθαν τα πουλιά και κελαηδούν την νύχτα? Οι προεκτάσεις στις οποίες έφτασε  το σοφό μεν, ξερό δε κεφάλι μου δεν είναι επί του παρόντος κειμένου να αναλυθούν.Θα ασχοληθεί αργότερα η επιστήμη, η ιστορία, η μεταφυσική και η συγκριτικη θρησκειολογία.Οι οικολόγοι όχι, τους το απαγορεύω από τώρα.

-Αηδόνια, παιδί μου, τα αηδόνια κελαηδούν μονάχα την νύχτα, μου' πε η σοφή μάνα μου. (βέβαια μικρή όταν ήμουν διάβολο με έλεγε κι όχι πεταλούδα, αλλά άλλο θέμα αυτό..).
 
-Αηδόνια?
-Αηδόνια?
 -Στην πόλη?
Και ποιά πόλη, έτσι? Αθήνα, όχι αστεία.

Αηδόνια είναι τελικα.Όχι ένα μόνο,νομίζω 3 μπορώ και ξεχωρίζω.

Μαγικό?

Μαγικό..............

Μαγικό..........


Μαγικό...........


Μαγικό.....................................



 
"Τ'αηδόνια δε σ'αφήνουνε να κοιμηθείς στις Πλάτρες" έλεγε ο Σεφέρης. (άλλος φίλος μου το θύμισε αυτό). Κι εμένα, στην Αθήνα......
 
Μαγικό.........
Μαγικό...........
Μαγικό...................
Μαγικό..............................
Μαγικό........................................
 
 
 
Πόσες φορές να το πω? Μαγεία!!!!!!!!!!!!!!!! (ένα θέμα το έχουμε με τις λέξεις και  την επανάληψή τους. Και με τη μαγεία, επισης.)


 


Προσγειώθηκα απότομα όμως όταν διάβασα πώς έπρεπε να έχουν φύγει απο τον Αυγουστο......
Θα προλάβουν να  φυγουν ή θα τα βρει πρώτο κανένα απότομο και ξαφνικό κρύο?
Τα έχω έγνοια τώρα.





 
Η ιστορία είναι πέρα για πέρα αληθινή και καθόλου δημιούργημα της φαντασίας μου.....






32 σχόλια:

Prisoned Soul είπε...

Υπέροχο πραγματικά!!
Δεν τα είχα ξανακούσει!!!!

delta είπε...

Τραγουδούν και το πρωί, τραγουδούν και το βράδυ και θα συνεχίσουν να τραγουδούν ακόμη και λίγο πριν παγώσουν από το κρύο. Τα πουλιά πεθαίνουν τραγουδώντας. Εμείς αντίθετα χάσαμε το τραγούδι μας.

http://www.youtube.com/watch?v=T9vRX6T49IM

Margo είπε...

Μαγικό πώς να μην είναι;
Τα αηδόνια τραγουδούν στην Αθήνα και η πεταλούδα μας τα προσέχει και τα έχει έννοια..
Άλλος τα πρόσεξε άραγε;

Τι ειρωνεία όμως, να ζεις αυτή την ομορφιά και να φοβάσαι ταυτόχρονα για την επιβίωσή τους..
Όπως και με τα δέντρα που ανθίζουν τώρα! Την Άνοιξη είναι χαρά Θεού και τώρα είναι μόνο βαθιά ανησυχία.

Καλό σου ξημέρωμα πεταλούδα μου
Φιλιά πολλά!

Καλυψώ είπε...

Μις Χαος σε εχω πει ετσι;
μις ΜΑΓΕΙΑ...ετσι θα σε πω τωρα..

αηδονια στην καρδια της Πολης
αχ..σαν να τα ακουω..
το τραγουδι τους κατι θελει να πει..
τιποτα δεν χαθηκε
και φυσικα δεν χαθηκαν τα ομορφα πραγματα...τα απλα..τα μικρα τοσα δα..

ΑΚΟΥΤΕ;
εγω ναι..εσυ ναι..
εμεις...ΝΑΙ;

πως σε αγαπαω στο πα;
(θελω καφε..)!!

Δημητρη..πριτσ..τιποτα δεν χανετε αν δεν το αφησεις να χαθει..
εσυ το ξερεις καλυτερα
αφου ξερεις να δινεις ελπιδα..:)

φιλια πολλα!!

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Έχεις πάρκο δίπλα απ' το σπίτι σου και μιλάς;
Όσο για τα πουλιά του αστικού τοπίου, θα κελαηδούσαν περισσότερο αν δεν τα τρόμαζε η ηχορύπανση...

Πάντως βρήκες Μαγεία κι αυτό είναι που μετράει...

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Αν μπορούμε ακόμη να ακούμε τα αηδόνια μ.εσα στα γκρίζα της τσιμεντούπολης..είναι μαγεία με σκέψη πεταλουδίσια.. πολύχρωμη..ενάερη..
Μανδαμ Χαος...magic blue!!!

χαρισμένο το τραγουδάκι που μου άφησε η margo στην γωνιά μου!!!

http://www.youtube.com/watch?v=7PqH6AsQgIw&feature=player_embedded#!

Καλημεεεερεεεες!!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Καλημέρα Sweet Truth!
Yπέροχο και ταξιδιαρικο.
Σε κάνει να αναρωτιέσαι
τι εποχή έχουμε τελικά?
Επιλεγω να απανταω ότι εχουμε Ανοιξη
γιατι δεν δεχομαι την κλειστοφοβια, την αρνηση, την παραιτηση και το μαυρο παντου.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

α όχι
α οχι
α οχι.

Stilness και απόλυτη εγρήγορση...

http://www.youtube.com/watch?v=94aXmApkOYQ

τραγουδι το τραγουδι
στιχο τον στιχο
θα βρουμε και
το τραγουδι μας
και την ψυχή μας,
Δελτα.

Προσεχε πού στρέφεις την Προσοχή σου, μου ειχες πει κάποτε,
το ίδιο σου λέω κι εγω Τωρα.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Τωρα Margo αν σου πω ότι έχω την αίσθηση΄πως αυτά προσέχουν εμένα τι θα ΄λεγες? ασε....

Ανησυχώ η αλήθεια είναι αλλά εμπιστευομαι την σοφία και το ένστιγκτό τους .
Λέω , θα το νιωσουν με κάποιον τροπο ότι πρεπει να φυγουν και θα φυγουν.Απλά ισως καθονται περισσοτερο μια κι ο καιρος τους αρεσει.Λεω εγω τωρα....

καλημερα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

"ΑΚΟΥΤΕ;
εγω ναι..εσυ ναι..
εμεις...ΝΑΙ;"

ας απαντησει λοιπόν ο καθένας μονος του κι ας αναλαβει τις ευθυνες του.....

τιποτα δεν χαθηκε κι αν χαθηκε ήταν για να χαθει..

ας γεννηθεί επιτελους κατι νεο..
επιτελους δηλαδη!

Ενωνεται η θεωρια με την πραξη , Ποιητρια?
ή μονο Λογος μένει?

Υ.Γ Ξαναπεστο,
ξαναπεστο
ξαναπεστο
και το αερινο φτερο μου
πολλαπλασια δυναμη θα αποκτησει...
Υ.Γ περιμενω μηνυμα
στειλε μου Τωωωωωωωωωωωωρα!

καλημερα ειπα?

Υ.Γ τιποτα δεν χανετε αν δεν το αφησεις να χαθει..
μου αρεσε αυτο!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Μις Μαγεια?
το αυταρεσκο φτερο μου σαν παγωνι καμαρωνει τωρα...........

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Μαλιστα Εγκλωβισμένε μιλάω!
Και σε αρχίζω ευθύς αμέσως!
Πού ήσουν?
Πού χάθηκες?
Τι γίνεται ο απεγκλωβισμός Εγκλωβισμένε?
Φαντασου Εγκλωβισμένε τι θα γινόταν και στον δικό μας νου
αν σταματουσε η "ηχορυπανση",
εσωτερικη, εξωτερικη και "επι τα αυτα"......

καλημερα!

Υ.Γ τωρα την βρήκα εγω με βρηκε εκεινη λιγη σημασια εχει....
και σας άγγιξε κι εσας έστω κι έτσι.
για αντε
να αναπαραχθει πάραυτα παρακαλώ....

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

"είναι μαγεία με σκέψη πεταλουδίσια.. πολύχρωμη..ενάερη..
Μανδαμ Χαος...magic blue!!!"
από το στόμα σου και στης αγιας Υπερσυνειδητότητας το αυτί!!!!!!!!!
Ευχαριστω πολύ πολύ για το τραγουδι,
τα τραγουδια τα εχουν πει ολα,
νομιζω..............

http://www.youtube.com/watch?v=i96VXTC3_WA&feature=related

φιλακια Πέλλα (μουυυυυυυυυυυυυυυυ)!!!
Μα όλοι στο Βορρά κι εγω στο Νότο?
έλεος δηλαδη.......

Iptamenos Ollandos είπε...

Η μαγεία, μις Μαγεία, υπάρχει παντού γύρω μας. Εμείς είμαστε τόσο πολυάσχολοι (χωρίς να κάνουμε τίποτα), τόσο εγωιστές (ώστε το κεφάλι μας να είναι γεμάτο εγώ) τόσο τρωγλοδύτες ακόμα (λειτουργούμε με αιμοβόρα ένστικτα) που δεν μπορούμε να την δούμε, να την ακούσουμε, να την ψηλαφίσουμε, να την γευτούμε, με λίγα λόγια να την συν-αισθανθούμε και να αποτελέσουμε μέρος της.
Πολύ όμορφη ανάρτηση.

Τις καλημέρες μου.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Αρα, αν θέλουμε να την συναισθανθούμε και να αποτελέσουμε μέρος της(που αποτελούμε ΗΔΗ αλλά τελούμε εν ασυνειδήσία και χαμπαρι δεν παιρνουμε)ξέρουμε τι οφείλουμε να σταματησουμε να κανουμε.

Πώς το έλεγε πολυ ωραια ο αρχαιος σοφός?
Το ορθως πράττειν, ορθως λέγειν
ειναι κατι που μπορούμε να ελεγξουμε, στο χερι μας ειναι.
Κάπως έτσι δεν το έλεγε?
Και στο μαγικό φτερό μας, ας προσθέσω!
Καλημέρα Ιπτάμενε εκει στας Ολλλανδίας!

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Ναι, έχω χαθεί... από το blogging και γενικότερα...

Χαίρομαι που είσαι καλά...

Φιλιά!

Iptamenos Ollandos είπε...

Μόλις βρήκα και μουσική υπόκρουση για την ανάρτηση: http://www.youtube.com/watch?v=nG62-pcThK8

Ξανά μανά καλημέρα :)

φτερό στον άνεμο... είπε...

Αηδόνια είπες???

Στην Αθήνα, είπες?????

Τι έγινε ρε παιδιά??????????

Κάτι χάσαμε εδώ.

Μαγικό ναι, εντελώς όμως!

Πολύ όμορφη και η ιστορία στο βίντεο youtube που άφησε ο delta στην αρχή των σχολίων.
Φαντάζεστε το μαλακισμένο το αγόρι στο βίντεο που λύσαξε να βρει κόκκινο τριαντάφυλλο, να το δίνει στην άλλη τη βλαμμένη και κείνη να το πετά;; Αξίζουν οι θυσίες;; Και αν ναι, πότε; Πάντα;
Και που είναι η Ανείπωτη, οεο?
Φιλιά πολλά σε όλους

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Και όπως το είπες, τι παράξενο την ώρα που θαυμάζεις την ομορφιά την ίδια ώρα ν' ανησυχείς για αυτήν.
Πεταλουδίσματα σκέψεων ευαίσθητων ανθρώπων.
Φιλιά πολλά.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

σε ειχα στο νου μου πάντως..μη χάνεσαι..ζόρικη η εποχή
αλλά εδω είμαστε...
καλη σου νύχτα
και φιλακια!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

"σώπα κι άκουσε
τα αστερια σου μιλανε
σου γλυκοτραγουδάνε..."
πώς θα ήθελα να έγραφα τοσο όμορφους στίχους που μέσα σε λίγα λόγια λένε τόσα πολλά...
πολύ όμορφο Ιπτάμενε!
ευχαριστω πολύ
καλό σου βράδυ

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Μάλιστα!Ακριβώς έτσι όπως τα λες!
-Τι έγινε ρε παιδιά?έτσι αναφωνησα κι εγω!
Χτες βράδυ έδωσαν τα ρεστα τους...Ασε που όλο ξενυχταω ακουγωντας τα και την άλλη μερα ειμαι κοτοπουλο...(τραβατε με κι ας κλαιω...)
Το βιντεακι του Δελτα πολυ πολυ συγκινητικο ηταν, είχα να ακουσω το παραμυθι απο μικρη.
Τωρα για τις θυσιες.
Αν κανεις οτιδηποτε καντο.
Αν το ονοματισεις θυσια τελειωσε η ιστορια, σαν βαρος και σαν υποχρωση και σαν χαρη το κουβαλας στους ωμους σου.
Κανε ο,τι καλυτερο μπορεις, όπου κι αν εισαι, ειναι ενα απο τα πιστευω μου.
Αλλά κανε ό,τι κανεις χωρις να βαρυγκομας αλλιως άστο.Σε κακο θα βγει.Σε ενοχικα, σε γκρινια,σε μανούρα.Ετσι νομιζω.
Κι αν αρχισει το στυλακι: "εγω που για σενα εκανα αυτο, εκανα και το αλλο εκανα και το παραλλο", άστο.Για μας τα κανουμε, επειδη εμεις γουσταρουμε, εμεις νιωθουμε την αναγκη να...
Αξιζει να κανεις ό,τι πραγματικα, και γνησια αισθανεσαι. λεω εγω τωρα....
(αγχωθηκα λιγο φτερουδακι μου...Μηπως το παραβαρυνα και πεσει ο πελεκυς σου, πάλι πάνω μου!!!!!!!!!)
Υ.Γ με εχει πιασει ενα ταξιδιαρικο
κι ολο Ιονια ονειρευομαι...ασε...
φιλακιαααααααααααααααααα!
φτερουδακι μου καλη σου νυχτα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Παντού υπάρχει η ομορφια τελικά Επίκουρε.
Αρκεί να θεμε να την νιωσουμε και να αφεθούμε σε αυτην

Καλο σου βράδυ
σαν πιο χαμογελαστο σε αισθανομαι
κάπως...

φτερό στον άνεμο... είπε...

Όχι βρε πεταλουδοτσαντσαμίνι μου (χιχι!) δεν το βάρυνες καθόλου. Πολύ σωστά τα είπες μάλιστα, πάρα πολύ σωστά θα έλεγα, τέτοιες αλήθειες πρέπει να λέγονται και ας πονάνε λιγουλάκι.
Ο πέλεκυς του φτερού στην πεταλουδίτσα;;; ΠΟΤΕ!
Φιλάκια και καλή σου νύχτα με νανούρισμα από φωνές αηδονιών

Υγ είδες καλό που είναι (απόψε!) το φτερό;

το μολύβι είπε...

Τόσο, μα τόσο ωραίο αυτό το σ'αγαπώ και σε νοιάζομαι,
που λέει μια πεταλούδα στα αηδόνια.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Πεταλούδα μου, το ραντεβού μας άλλαξε.
Από αύριο Πέμπτη και κάθε πέμπτη από 20.00 μέχρι 22.00.
Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!!!
Α...άλλαξε και την ώρα στο μπανεράκι σου αν θες!
Φιλιά πολλά.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Φτερό?
Φυγανε τα αηδονάκια!
Δυο βράδια τωρα,τιποτα...Ξανα σκέτη ανθρώπινη μουσική ακούει η πεταλούδα..........
φτερουδάκι καλησπέρα!
Υ.Γ τείνω να καταλήξω πως είστε ένα εξαίσιο (αγγελικό) Φτερό!!!!!!!
το τσαντσαμινι ειναι λουλουδάκι?

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

αχ βρε Μολυβάκι μου πόσο ιδιαιτερη σκεψη έχεις!
με πετυχαινεις σε μερα πτωσης..αλλά με την καλή έννοια!(μια τετοια μερα την έκανε κι ο εκπεσων...)
σε ευχαριστω πολυ
καλη σου νύχτα
υ.γ εφυγαν τα πουλακια...και ειπαν θα ξαναρθουν του χρονου!
υ.γ έμαθα τι κανετε εκει στο Λευκο Πυργο εσεις οι υπερβορειοι...

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλη επιτυχια στο νεο σου ξεκίνημα Επικουρε!
τραγουδια του έρωτα φωτεινα
γεματη να ειναι...

φτερό στον άνεμο... είπε...

Γύρισαν μήπως τα αηδόνια πεταλουδιτσα;

Σκεφτόμουν πως μπορεί και να κρυώνουν ή ότι το πάρκο ήταν απλώς ένας σταθμός για ξεκούραση στο ταξίδι τους. Όμως αν είναι εκεί κοντά θα ξανάρθουν. Έκανε κρύο αυτές τις μέρες. Εδώ δεν έχει σταματήσει να βρέχει 2 μήνες τώρα!! και η θερμοκρασία έχει πέσει αρκετά. Υγρασία βέβαια όσο δεν πάει, πού να αντέξει πτηνό έξω με τέτοιο καιρό! Όμως, όποτε φτιάχνει λίγο και μας ξεγελά, πετάγονται μερικά πουλιά για να λιαστούν στον ήλιο. Πού κρύβονται τις υπόλοιπες μέρες, πού είναι οι φωλιές τους, ποτέ δεν κατάλαβα.
Τέλος πάντων,να 'ναι καλά και δεν πειράζει. Και το λέω αυτό γιατί εδώ και λίγες μέρες έχουν ξεκινήσει τον πόλεμο αυτά τα τέρατα οι κυνηγοί και ακούγονται από παντού πυροβολητά. Να ένα κοινό όνειρο που θα έπρεπε οι άνθρωποι να μοιραστούμε, να σταματήσει αυτός ο άδικος, άνισος πόλεμος.
Καληνύχτα πεταλουδίτσα και αν εμφανιστούν τα αηδόνια, πες μας.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Κάτι τέτοιες απορίες μου δημιουργουνται κι εμενα η αληθεια ειναι.Δεν ξερω που εχουν φωλια γιατι γενικα γυρω από το σπίτι μου έχουμε ενα σωρό όλες τις εποχές.Για τους κυνηγούς τι να πω?Αντι να κατσουν να 'κυνηγησουν" τον εαυτό τους και το χαλι του κυνηγανε τα φτερωτά πλάσματα, τα οποία κοντευουν να εξαφανιστού. Κατι τετοιες στιγμές δηλαδη πραγματικά ευχομαι την επομενη ζωη, αν υπάρχει, να τους κυνηγανε αυτους να δουμε θα τους αρεσει?
Οχι δεν εχουν ξαναρθει, κοντευει βδομάδα τωρα.
Εδω ο καιρός άνοιξη εξακολουθει να ειναι.
Καλά
καθε περιοχη κι αλλο κλιμα,
σα να ειναι και μια άλλη χωρα τελειως διαφορετική ε/
καλημερα Φτερουδακι!
μιαν πολυ ομορφη εβδομαδα να εχεις!

Διονυσης Γιατρας είπε...

ΑΗΔΟΝΙ
Πεντε χιλιαδες χρονια μηχανιστικα ψαχνανε,γιατι αγαπας,κ απαντηση δεν βρηκαν οι δυτικοι κ ολος ο συρφετος.Γιατι?Γιατι ετσι!Γιατι πως αλλιως,αφου αγαπιουνται οι ανθρωποι,οπως ελεγε κ ο πατερας.Την νιωθεις τη νυχτα,τωρα που γλυκαινει,ειναι μαγεμα!Και σου ερχεται να την αρπαξεις απ τη μεση,να φυγουν φουστανια,μαλλια κ απανω ο ουρανος να φεγγοβολαει!Χωρις ερωτα,χωρις ονειρο,ζωη δεν γινεται!Αχ μωρε κ επεσε εκεινη η ψιχαλα κ ευωδιασε ολος ο τοπος!Ειναι εκεινο που δεν μπορεις να αντεξεις,κ ολο σου ξεφευγει κ ολο το πιανεις κ ολο σε ξεπερναει κ γεμιζει δακρυα το προσωπο σου.ΑΙΜΟΝΑΣ.Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.Η ΜΑΓΕΜΕΝΗ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΝΥΧΤΑ,Ο ΟΥΡΑΝΟΣ,ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΗΣ,ΟΙ ΕΥΩΔΙΕΣ ΑΠ ΤΑ ΑΝΘΗ ΤΩΝ ΔΕΝΤΡΩΝ,ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΑΗΔΟΝΙΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ.Αφησε με να πλαγιασω πανω στα μαλλια σου κ να αφουγκραζομαι ολη νυχτα του ερωτα το θαυμα. Αυτοι θελουν να μας παρουν την ψυχη,κ δεν εννοω τιποτα το μεταφυσικο,οταν δεν εχεις χαρα,οταν μιλας συνεχως για τα ιδια,τοτε το εχουν πετυχει.ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΛΟΙΠΟΝ!Με τι?Με οτι ειναι βαθεια ανθρωπινο.Αν γυρισουμε σε αυτα που λησμονησαμε,αυτοι κ το συστημα τους θα καταρευση απο μονο του. Βρηκα το blog οταν μαγαυτηκα κ εγω απ το τραγουδι των αηδονιων.Χαιρετισματα