15/11/09

WHY?




Γιατί Εσύ Είσαι Εδώ Τώρα?



Για το ερώτημα εκ πρώτης "φταίει" η Ζαφειρένια Greenlion : ο έρωτας που ρωτά γεννά συνείδηση και καρπός του έρωτα είναι η συνείδηση....



Ερώτηση στην ερώτηση, απάντηση στην απάντηση, θέλοντας να ξεκουραστώ από τα πεταλουδίσια πάνω κάτω πέρα δώθε αριστερά δεξιά χαμηλά ψηλά-(διότι ως γνωστόν πεταλούδα και σταθερή θέσις δεν είναι ακριβώς και συνδεδεμένα...-βέβαια πολλοί λένε ότι όλα τα φαινόμενα αλληλοσυνδέονται συμπαντικώς .. ξεφεύγω πάλι και ο χρόνος ειναι πολύτιμος-αλήθεια τελικά ο χρόνος είναι άπειρος ή δεν είναι? )



Φτάνω και στης Ξάνθης τα μέρη, φιλόξενος κόσμος, βλέπω μια άμαξα εκεί, ας μπω λέω να πάρω μια ανάσα. Αμ δε! Παγίδα ήταν! Γεμάτη ιπτάμενους ξενόγλωσσους με μαγικές ταινίες, άλογα, ταξίδια, αποσκευές που τις παίρνεις και μετά τις πετάς και σα να ξαλαφρώνεις κι όλο το παραμύθι μία Ερώτηση : Είμαι ο Κύριος του Εαυτού μου?



Έτσι είστε? λέω κι εγώ μέσα μου, ε λοιπόν ερώτησις σήμερα!!!!!!!!!!!!



και μη και δεν απάντησει κάποιος! κρατάω παρουσιολόγιο.............................



Καλημέρα!!!





Let it Be -
.............there is an Answer..........


κι αλλο ενα τραγούδι:



....ΚΑΙ


..... ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙ....
..ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ ΖΗΤΑΩ......
.....ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ ΚΑΙ ΓΗ ΚΙ ΟΥΡΑΝΟ....
......ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΨΗΛΑ ....
...ΚΙ ΑΓΑΠΑΩ......

76 σχόλια:

EL.ZIN είπε...

Παρών!
Καλησπέρα στην αμαξηλάτισσα της άμαξας!
Είμαι εδώ
γιατί ψάχνω τον "κύριο"
… του εν λόγω οχήματος,
τον πραγματικό αμαξά.
Από τότε που έφυγε από τους Δελφούς χωρίς τον Ηνίοχο
και κάνει τον γύρω του κόσμου χωρίς το "γνώθι σαυτό"
γεμίσαμε κυρίους και… κυρίους πολλούς
μαζί με τα επιχρυσωμένα χάπια
και ροζ ιστοριούλες
best seller new age εύπεπτα
και χαμομηλιακά
χωρίς καμία δύναμη και ουσία καμιά
για τον λόγο ότι δεν έχουν φάρο σημείο και καμιά
ουσιαστική αναφορά.
Είναι σκόρπια ασύνδετα και λειτουργούν
σαν σειρήνες καθαρά
αν και παρουσιάζονται φιλοσοφικά.
Βαρκούλες και αμαξούλες αρμενίζουν εδώ και εκεί στα ρηχά
και σε βραχονήσια ξερά.
Ο έρωτας κι η συνείδηση που ρωτά
θέλει να γνωρίζει κάθε φορά
από πού περνά
και που βρίσκεται κάθε φορά.

όλα τα φαινόμενα αλληλοσυνδέονται συμπαντικώς!

Ο αμαξάς να διακρίνει τους δρόμους και τους σταθμούς
διαλεκτικώς και επιλεκτικώς
διαφορετικά
τα άλογα του Διομήδη
θα τον καταβροχθίσουν ολοσχερώς
και οι ασκοί του Αιόλου
τον πάνε
όπου ο άνεμος φυσά
και όσα παίρνει μαζί του
στο καρότσι ενός γκρεμού ορμητικά

greenlion είπε...

γιατί εγώ είμαι εδώ τώρα; γιατί έτσι! Πάντως τον χαιρετισμό δεν τον ξεχνάμε άρα συνειδητά ερχόμαστε κι ο χρόνος είμαστε εμείς!
καλό μεσημέρι στην Πεταλούδα και στους σχολιαστές που προηγήθηκαν και σε κείνους που θα ακολουθήσουν.

Iptamenos Ollandos είπε...

Παρών παρών!
Ψάχνω να βρω κάτι έξυπνο να σου πω αλλά δεν θα ήταν αλήθεια γιατί δεν θα ήμουν εγώ...Όποτε θα σου πω την αλήθεια και ας είναι κοινή:

Ήρθα να δω πως είσαι και τι έχεις να μας πεις.
Ερώτηση μας έβαλες για να εκδικηθείς!
Όμως η απάντηση ήτανε ανθρώπινη και απλή
Με την καρδιά δεν σκέφτεσαι νιώθεις και εκτελείς!

Ποιητής εκ του προχείρου κτλ κτλ...
την καλησπέρα μου

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Καλησπερα!παρουσα κι εγω!
εγω γιατι ειμαι εδω τωρα?
οταν ξεκινησα το blog το εκανα σαν ημερολογιο,σαν παιχνιδι
σα να κατεθετα αυτο που ειμαι στο υπερπεραν ενα πραγμα.
οι "κανονικοι" μου φιλοι-αχαρακτηριστοι τελειως αλλά ..ου γαρ οιδασι τι ποιουσιν!!!- ακομα δε με διαβαζουνε να φανταστειτε!
και μια ωραια πρωια το υπερπεραν απαντησε!!!!!!
τυχαια,ενας φιλος ειδε ενα σχολιο στο blog ενος φιλου του ..κι ετσι ξεκινησαν καπως ολα!!
μαγικα.............
ακομα κι οταν δεν ειχα κανεναν διαδικτυακο φιλο πιστευα μεσα μου οτι ολα αυτα καπου πανε....-μετα εμαθα για την ακασα κι ειπα μεσα μου α τι ωραια δεν ειμαι θεοτρελλη!!!!
εγω ειμαι τωρα εδω,
επειδη εδω και πολλα χρονια
ολα αυτα που τωρα γραφω,
και που μου αρεσουν και στα δικα σας κειμενα κι ερχομαι πετωντας να σας βρω,
ειναι κομματι απο μενα.
και το μαγικοτερο ολων ειναι
οτι το κομματι μου ή κομματια μου (ή πως τα λενε elzin-o της φυσικης!-
εκεινα τα πολυ μικρα απειροελαχιστα ιχνη της υλης?) τα βρισκω μεσα και στα δικα σας κομματια.
ή μαλλον θα ελεγα στις δικες σας ψυχες...
βεβαια εδω τιθεται το θεμα της Ψυχης της οποιας ειμαστε ολοι μερη απλα βρισκομαστε σε διαφορετικα σωματα ή καπως ετσι,το θεμα της χωριστικοτητας...
και πολλες φορες βρισκω και μια απαντηση σε κατι που εψαχνα..
ή μου δημιουργειται μια νεα..
αλλά το σιγουρο ειναι οτι παιρνω δυναμη επειδη βλεπω οτι υπαρχουν κι αλλοι.......
καλησπερα σας και εδω
και τωρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

αγαπητε elzin
"Ο έρωτας κι η συνείδηση που ρωτά
θέλει να γνωρίζει κάθε φορά
από πού περνά
και που βρίσκεται κάθε φορά.

όλα τα φαινόμενα αλληλοσυνδέονται συμπαντικώς!"
η παραβολη του delta κι η ταινια που ο ιπταμενος αναρτησε ηταν κατι παραπανω απο βοηθητικη στο θεμα του
ξεκαθαρισματος του νησιου,
να φυγει η βρωμια κι η σκονη κι ολα τα μοδατα παραφερναλια που ηθελημενα μας ποτιζουνε για να μας χρυσωσουνε το χαπι.
προσεκτικα,διαλεκτικα και επιλεκτικα οι δρομοι και οι σταθμοι
αν θελουμε να φτασουμε καποτε
στο Νησι........
καλησπερα elzin!!!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα greenlion!
...γιατι ετσι!!
εκτος απο ποιητρια εισαι και τελειως ζεν μου φαινεται!!!!!!!
μου αρεσει ο τροπος που γραφεις στο εχω πει?
στην αρχη απλα μαγευομουνα..με τις λεξεις ,τους συνδιασμους που εκανες και τις εικονες που δημιουργουσες στο μυαλο μου..
δεν καταλαβαινα παντα..
τωρα ειναι σα να σε εχω γνωρισει καλυτερα..
φαινεται ολοι εχουμε καποιους "κωδικους" ή καποιο μηκος κυματος που εκπεμπουμε...
καλησπεραααααααα!!!!!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

γεια σου ιπταμενε!
εμενα το ποιηματακι-απαντηση πολυ μου αρεσε-ολο κρυμμενα ταλεντα εισαι μου φαινεται.....
μεταφραστης εκ του προχειρου
ποιητης εκ του προχειρου..
κι ειδικα εσυ ειχες (μισο)απαντησει κι απο την πρωτη φορα που το πεταλουδειο ερωτημα ετεθη!
...με την καρδια δεν σκεφτεσαι
νιωθεις και εκτελεις...
μονο μη αφηνουμε τα αλογα του Διομηδη πολυ ανεξελεγκτα γιατι μετα παει και η αμαξα
παει κι ο σταθμος παει κι ο προορισμος..
Υ.Γ την ταινια την εστειλα κυριολεκτικα παντου!!!!!
καλησπερα ιπταμενε!!!!!
Υ.Γ2 μια ταινιουλα που εχω υποψη μου για μεταφραση να στη στειλω????

Κωστας είπε...

Καλησπερα :)
Γιατι και εσυ εισαι εδω.Εαν εσυ φυγεις εγω δεν εχω λογο να ερθω παλι εδω.Ελκουμε αυτο που ειμαστε,αυτο που μας αξιζει,αυτο που χρειαζομαστε,...για την Ενωση.

''Για να ενωθης μ'Εκεινον
πρεπει να ξεκοψεις απ'τον ιδιο σου τον εαυτο
Πρεπει να σωπασεις ολοτελα.
Ακου,
Τωρα σου μιλαει Αυτος.
Οτι κιαν βλεπεις ειναι το σημαδι Του.
Οτι κι αν ακους ειναι η φωνη του.''


http://www.youtube.com/watch?v=8XISHimb-oA

Iptamenos Ollandos είπε...

Για τα άλογα του Διομήδη έχεις δίκιο αλλά σκέψου και την "ποιητική άδεια" ή τελοσπάντων την ανάγκη του ποιητή για ρίμα ;-)
Την ταινία θα την δει μόνο όποιος έχει μάτια και βλέπει...
Την καινούργια ταινία στείλε την (Αρ. Πρ. 10958) και βλέπουμε!

Καλό βράδυ

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

"Ελκουμε αυτο που ειμαστε,αυτο που μας αξιζει,αυτο που χρειαζομαστε,...για την Ενωση"
καλημερα firestarter
οι λεξεις γινονται ελξεις λεει η ζαφειρενια λιονταρινα.
καπως ετσι ισχυει και για τις σκεψεις...
ευχαριστω για το βιντεο.
ηταν ιδιαιτερως συγκινητικο.
καλως ηρθες-αν και δεν ειμαι σιγουρη οτι ελειπες!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

ιπταμενε?
γραφε εσυ ποιηματα και παρε και ποιητικη αδεια και πεταλουδεια κι οτι αδεια θες και χρειαζεσαι..
μονο γραφε.....
καλημερα ιπταμενε!!!!!

EL.ZIN είπε...

Καλημέρα αγαπητή Πεταλούδα!

Συνεχίζω να είμαι ….παρών.
Ο μεγάλος λεγεών μαζί με κάτι χοίρους γκρεμίζεται σε ένα γκρεμό
υποστηρίζει μαζί με τον χριστιανισμό
ο κύριος της Κυριακής και της Δευτέρας παρουσίας.
Το ίδιο λέει και ο Γκουρτζίφ με την άμαξα του
φλερτάροντας κάποια στιγμή με τον ναζισμό
και τον άλλο αγκυλωτό σταυρό.

Ο φίλος μας ο Άνεμος σφυρίζει με το ακαταμάχητο πνεύμα του, το ανατρεπτικό και
έχει μια εξαιρετική ανάρτηση για τους κυρίους και ….κυρίους την οποία αναμεταδώσαμε εδώ.
http://starlions.wordpress.com/2009/07/02/%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%cf%8d%cf%81%ce%b9%ce%bf%ce%b9-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ae%ce%bd%cf%89%ce%bd/

Οι υπόλοιποι, της άμαξας, ο υπερσεξουαλικός Όσσο από την Κίρκη σε μια βίλα οργίων τραγουδεί
την απελευθέρωση μέσω του ακράτητου σεξ με ορμή,
ο φιλοσοφικός μεσσίας Κρισταμούρτι μιλά ατέλειωτα για την σιωπή
στο βραχώδες νησί των σειρήνων,
ο Μπουσκάλια πλέκει ύμνους στη αγάπη με μια κορδελίτσα ροζ αρκετή
και τα μαθήματα θαυμάτων δίνουν και παίρνουν
στων θαυματοποιών την αυλή.
Οι εξαγωγές εισαγωγές δασκάλων συνεχίζουν την υποδούλωση
ενός νου και ενός λαού με καλή στρατηγική.

Πιστεύουμε να βοηθήσαμε τον φίλτατο,
τον φίλο μας Δέλτα στο ξεκαθάρισμα και στο ξεσκόνισμα αυτό του τονάλ,
δίνοντας του ένα χεράκι βοηθείας γιατί η πρόθεση μας ήταν αυτή.

Οι άλλοι ποιητές μεγάλοι, μικροί πρόχειροι, ρομαντικοί ή τυφλοί
χρειάζεται να προσέχουμε μέσα στην ομίχλη που βαδίζουμε
γιατί τα ξερονήσια και οι κίνδυνοι
είναι πολλοί,
αλλά το πνεύμα του ανθρώπου είναι έξυπνο και με λογική
και να μη αδικείται με παραφιλολογία ροζ φιλοσοφική μεταφυσική
εσωτεριστική επιστημονική αρκούντως θεοκρατική
κλπ και ξεκάθαρη θέση να παίρνουμε στην στιγμή.

Ο θρησκευτικός ιμπεριαλισμός στο πλαίσιο της αναδίπλωσης
γιατί βλέπει ότι δεν τον παίρνει και πολύ
μεταμφιέζεται σε θολό θεοσοφιστικό εσωτεριστικό "τοπίο στην ομίχλη"
για να επιβιώσει κάτι που έκανε και κάνει
και ο ο καπιταλισμός με τα δωράκια- μπόνους
στους δουλοπάροικους του συστήματος με επιτυχία αρκετή.

Οι ιστορίες για άμαξες και βαρκούλες και καράβια είναι πάντα οι ίδιες στον αφηρημένο πυρήνα τους.
Έχει σημασία η πηγή από την οποία εκπορεύονται η πρόθεση και ο σκοπός
και που κατευθύνονται και απευθύνονται.

Άλλα να είναι τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας.

Κυρίες και κύριοι της νέας εποχής συνοδοιπόροι…. όλοι εμείς!

Και ένα τραγουδάκι αφιερωμένο στο Περικλή!
http://www.youtube.com/watch?v=xZZ_SQF8VHk

Μένα με λένε Περικλή κι αν θες να μάθεις ρώτα
σε μένανε που έπεσες στο σπίτι μου που μπήκες
όχι όπως ήξερες αλλού μα όπως εδώ τα βρήκες

Αλλού έκανες τα κόλπα σου εδώ θα κάτσεις άγια
γιατί άλλα μάτια έχει ο λαγός και άλλα η κουκουβάγια κλπ

delta είπε...

Μήπως επειδή οι ψυχές που πονάνε έλκουν ψυχές που έχουν ήδη πονέσει αλλά έχουν βρει και το φάρμακο ;

Μήπως επειδή το σύμπαν προσπαθεί να ικανοποιήσει την έκκληση για βοήθεια που του έχεις αποστείλει ;

Μήπως γιατί χρειάζεσαι κάποιον για να σου υπενθυμίσει ότι δεν χρειάζεσαι κανέναν ;

Εγώ πάντως είμαι εδώ τώρα, γιατί μου αρέσει η παρέα σου …

delta είπε...

Η παραβολή της άμαξας Πεταλούδα μου έχει ουσία και αξία για σένα, ή δεν έχει, άσχετα με το αν ο Γκουρτζίεφ φλέρταρε με τον αγκυλωτό σταυρό.

Ο delta, ο οποίος είναι ο μόνος εδώ μέσα που έχει ονοματεπώνυμο και δεν κρύβεται πίσω από ψευδώνυμα, δεν αναδιπλώνεται και δεν μεταμφιέζεται, για δεύτερη φορά δε θα σηκώσει το γάντι, γιατί δε θέλει να παίξει τον ρόλο του δεύτερου γάιδαρου σε ξένο αχυρώνα.

Όποιος από τους φίλους έχει διάθεση για εποικοδομητική πάντα αντιπαράθεση, με χαρά θα τον περιμένω στον άλλο χώρο, το φιλοσοφικό μεν – καφενείο δε, το οποίο τόσο έντεχνα “στολίσατε”, που όλοι σας αν δεν κάνω λάθος προσκληθήκατε, γίνατε συντάκτες και κανείς δεν σας στέρησε ποτέ την δυνατότητα άρθρωσης λόγου.

Πάντα φιλικά

Δημήτρης Στογιαννίδης

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

"Οι εξαγωγές εισαγωγές δασκάλων συνεχίζουν την υποδούλωση
ενός νου και ενός λαού με καλή στρατηγική."
συμφωνω και επαυξανω.να συμπληρωσω μονο οτι η υποδουλωση του νου μεσω της αναγκης του ανθρωπου για μια απαντηση στο βασικο ερωτημα της ζωης του ποιος ειμαι και πού παω? δεν γινεται μονο στο δικο μας λαο.ειναι ενα παγκοσμιο φαινομενι και γι΄αυτο ιδαιτερα επικινδυνο.ερχεται και απο εξω ως μοδα και "δουλευει" ήδη εδω και χρονια και στο εσωτερικο , στην ιδια τη ζωη μας δηλαδη.
για τον Γκουρτζιεφ δε γνωριζω απολυτως τιποτα,τον εχω καταταξει στους θεοσοφιστες.ο Κρισναμουρτι επισης δε με αφορα αν και φαινεται-οπως και ο Οσσο- να μιλα προς τη θετικη πλευρα.
χαρακτηριζω τον εαυτο μου σαμουραι και πολεμιστρια.
ο ανθρωπος για τον ανθρωπο παντα σκοπος και ποτε μεσο ειναι το "δογμα" μου.
η αναπτυξη της πνευματικοτητας και της ψυχης μου,η επιστροφη στην αθωοτητα-μου- ειναι ο σκοπος μου.
και το νησι μου θελω να το καθαρισω απο ολα τα σκουπιδια υπαρχουν ακομα επανω.
και να επαναλαβω:
για μενα Πανω και Περα απο Ολα ειναι τα Παιδια, δικα μου και ξενα.
Ο θρησκευτικός ιμπεριαλισμός καθως και ο καπιταλισμος ειναι εχθροι μου κι ας τους πολεμαω με τη σκεψη,το μολυβι και το λογο,οποια αξια αν εχουν αυτα.
το φιλα προσκειμενο στο βουδισμο μυαλο μου καθως και οι ταοιστικες μου τασεις ειναι γνωστες και μη εξαιρετεες.....
αλλα ελκουμε και ελκομεθα απο αυτους που ειναι ή μοιαζουν με εμας εστω και σε ενα κομματι.ετσι δεν ειναι?
καλο ειναι να γινονται τετοιες συζητησεις ομως.
στα πλαισια της δικης μου ανασκοπησης του τελευταιου καιρου ηταν οτι επρεπε..
οσο για το παραμυθι της αμαξας καθως και ολα τα συμβολικα παραμυθια χρησιμοποιουν αρχετυπικες εννοιες-συμβολα για να περασουν το μηνυμα τους..
το θεμα ειναι να μη "πεσουν" στα αυτια και ματια οσων δεν μπορουν να δουν το συμβολισμο
και το αντιλαμβανονται ως κυριολεξια ή ψαχνουν να βρουν τη σωτηρια απο πού εκπορευεται.
οι εξ ανωθεν σωτηριες και σωτηρες ηταν ομως δυστυχως απαραιτητες για να καθησυχαζουν τους φοβους και τα βασανα..
καλησπερα elzin!
παροντα στο παρον....

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

γεια σου delta
η ψυχη που δεν εχει πονεσει δεν ειναι η δικη μου παντως!
παρολα αυτα ομως δεν χανω το κεφι μου κι υπαρχει παντα κατι να σταθω και να πω: κοιτα!τι ομορφο που ειναι!
αρα ειμαι ακομα ζωντανη!
και προχωραω..
και πεφτω..
και ξανα.και παλι.
σε ευχαριστω που εισαι εδω τωρα!

delta είπε...

Δηλώνεις πολεμίστρια. Ποιος είναι ο αντίπαλος όμως ; Ποιος άλλος από το ψέμα, το πρόσκαιρο, το επίκτητο, αυτό που έχει επικαθήσει πάνω σε ότι πιο όμορφο και αληθινό έχεις, και δε σε αφήνει να το δεις ακόμη καθαρά. Αυτό να κερδίσεις αν έχεις τα κότσια. Εκεί να δω την παληκαριά σου. Τον εγωισμό σου να σκοτώσεις, αν μπορείς. Να σε βρίζουν και να μένεις απαθής. Μπορείς ;

Για να το πετύχεις θα χρειαστείς όλα τα όπλα της ανθρωπότητας. Ό,τι είναι αληθινό θα γίνει σύμμαχος σου. Από οπουδήποτε κι αν προέρχεται. Είτε από τον Θεό είτε από τον Διάβολο τον ίδιο. Εξάλλου και οι δύο είναι οι διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος.

Χαίρομαι που πέρασα !
Ωραία το συμμάζεψες το φτωχικό σου…

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

γεια σου και παλι Δημητρη.
ναι η παραβολη και μου αρεσε και μου ειπε.
ρωτωντας καποιους φιλους,
που κατεχουν περισσοτερα ειπαν οτι αρχικα βρισκεται στις ουπανισαδες,οπως ειπε και ο ιπταμενος ο οποιος τη βρηκε ειπε και στον Πλατωνα.
για να μη μακρηγορω,ναι αν ειναι ναζιστης ή φιλοναζιστης οπως ειπε ο elzin,εχει σημασια για μενα.
θα διαβαζα καποιο κειμενο του-οχι απαραιτητα την παραβολη αυτη μια και δεν ειναι απολυτα δικο του δημιουργημα- με διαφορετικο ματι.
και θα διερευνουσα,με το δικο μου τροπο τι κρυβει πισω απο τις λεξεις και τα νοηματα.
οπως κανω και σε καθε διαβασμα μου δηλαδη.
το ενστιγκτο και η διαισθηση μου με εχει κρατησει μακρια απο διαφορους "δασκαλους".
δεν μπορω να κρινω την πληρη ιστορια και το μεγεθος της προσφορας του Γκουρτζιεφ ή μη,
αν δεν τον εχω μελετησει.
απλα επιλεγω τι θα μελετησω και σε ποσο βαθος.
δεν ειναι καθολου ολα το ιδιο σημαντικα,
αν και καποιες φορες ενα μη σημαντικο βιβλιο για μενα μπορει να δωσει ωθηση σε καποιον αλλον.
αυτο δε σημαινει οτι ειναι το ιδιο αποδεκτα ή αγαπητα και σε μενα.
δεν ειναι αλλωστε σκοπος να πεταμε τα φορτια απο την αμαξα?
και η απαντηση στο ποιος ειμαι δεν μας κατατρωει ολους?
για το γνωθι σαυτο δεν πορευομαστε ολοι?
αν ξεμπροστιαζαμε και καποιον που πουλαει φυκια για μεταξωτες κορδελες απο τους μεγαλογκουρου επιχειρηματιες της ανθρωπινης δυστυχιας οφελος δεν θα ηταν?
σε μας τους ιδιους προσωπικα εννοω ετσι?
καλο θα ηταν να καναμε μια μεγαλυτερη συζητηση γυρω απο αυτο το θεμα μια και ολους μας αφορα και ολους με τον εναν ή αλλον τροπο μας "τρωει".
ευχαριστως δεχομαι την προσκληση σου οπως και με χαρα τη δεχτηκα οταν με καλεσες στο φιλοσοφικο καφενειο.
οχι οτι εδω δεν ειμεθα φιλοξενοι ετσι?
εισαι και ησουν και θα εισαι παντα ευπροσδεκτος οπως και ολοι οι φιλοι
με μερικους απο τους οποιους εχουμε "σκοτωθει" στο παρελθον αλλα
παρολα αυτα αγαπιομαστε πολυ!!!!!
καλησπερα!

EL.ZIN είπε...

Καλησπέρα σε όλους!

Επώνυμοι έχουν πολλοί και αρκετοί κυβερνούν χρόνια χωρίς ντροπή
και κάποιοι άλλοι λαοί, όχι ο δικός μας, δεν τόχουμε μονοπώλιο βεβαίως,
διεκδικήσανε μια αξιοπρέπεια με μια πασιαμοντάρα και με κουράγιο πολύ
συνεργαζόμενοι και με άλλους λαούς ισότιμα και όχι υποτελώς και καθεστωτικά.

Βεβαίως προσκληθήκαμε και ευχαριστούμε γι αυτό,
αν δεν θεωρηθούμε κάπως "βαρείς"
και δεν ξενίζουμε τους διαχειριστές και
την ατμόσφαιρα
μπορεί να ανταποκριθούμε κάποια στιγμή που ο χρόνος
θα μας το επιτρέπει
και το θέλετε πραγματικά.

Το τονάλ είναι ένα νησί
ένα κύκλος ή μια σφαίρα σε σπειροειδή ανέλιξη
με κέντρο όμως, και ακτίνα,
είναι προσωπικό, είναι εθνικό, όχι εθνικιστικό, έχει την διαφορά του αυτό,
και συλλογικό,
το ένα μέσα στο άλλο,
συνεπώς τα στοιχεία του τονάλ τοποθετούνται ανάλογα με την προτίμηση, τις ανάγκες, τις ρίζες και την πηγή και συνδέονται πάντα
για να μη χάνεται κανείς σε ένα Λαβύρινθο εδώ και εκεί.

Ελ.Ζιν
..όπως Ελ.Σιντ;)

Υ.Σ προς κοανικές πεταλούδες!
...τα κοάν τα λατρεύουμε
δεν έχουμε τίποτα να προσάψουμε
σε αυτά και οι χαμογελαστοί βούδες είναι η αδυναμία μας
παρ όλα αυτά.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Δημητρη δεν σε προλαβαινω!
σου απαντω με ενα σχολιο δια φορα και τωρα-δεν ειχα δει το τελευταιο σου,απαντουσα στο προηγουμενο.
δηλωνω πολεμιστρια και ειμαι.
παλευω για ενα υγιες εγω αρχικα
κι αν τα καταφερω και για το μη εγω.
δεν θα χρησιμοποιησω ολα τα οπλα του κοσμου,εδω διαφωνω.
χρησιμοποιω αυτα που μου ταιριαζουν ειτε σα φιλοσοφια ειτε σαν πνευματικοτητα/θρησκευτικοτητα,αν θες.
κι αυτα που βλεπω οτι επιφερουν μεταβολη εντος μου υπερισχυουν των αλλων.
η γνωση υπαρχει και τη χρησιμοποιει κανεις "ελευθερα", υποτιθεται.
αυτο το υποτιθεται ειναι που εκμεταλλευονται ολοι ασυστολα.
η προθεση δεν ειναι παντα φανερη οπως σε σενα και σε μενα που ειμαστε απλοι ανθρωποι και δηλωνουμε και ποιοι και τι ειμαστε και σε τι πιστευουμε και τι επιδιωκουμε.
το να γνωρισουμε τον εαυτο μας,
να ξεπερασουμε το φοβο που μας κραταει δεσμιους σε οτι μας κραταει τον καθενα και να γινουμε πληρεις.
Ανθρωποι με το Α κεφαλαιο.
το οτι ομορφαινει το φτωχικο μου
και εγω η ιδια
οφειλεται σε ενα βαθμο και σε σενα
και σε ολους τους φιλους μου...
ευχαριστω κι εσενα
και ολους...
και να ξαναρθεις!!!!!!!!!!

Iptamenos Ollandos είπε...

Ωπ τι έγινε εδώ; Έλειψα λίγο και της κακομοίρας...
Αγαπητοί ΕΛ.ΖΙΝ σεβαστή η άποψη σας και πλέον γνωστή. Οι συμβουλές από ανθρώπους που με τις αναρτήσεις τους και τα λόγια τους δείχνουν ότι γνωρίζουν τόσα πολλά είναι πάντα χρήσιμες για να κατανοείς τον εαυτό σου και τους άλλους...

Πεταλούδα μου εσύ ακόμα εδώ; Εγώ παρόν! Η παραβολή δεν έχει να κάνει τίποτα με τον Γκουρτζίεφ. Εκεί απλώς την είδα για πρώτη φορά. Είναι πραγματικά από τις Ουπανισάδες (κάθα ουπανισάδα) και ο πλάτωνας έχει γράψει κάτι αντίστοιχο με δύο άλογα ένα άσπρο και ένα μαύρο. (Φαίδρος).

Καλησπέρες!

delta είπε...

Επειδή διακρίνω μια ανησυχία Πεταλούδα μου, να σου πως για να ξανάρθω πρέπει να φύγω πρώτα και δε βλέπω απολύτως κανένα λόγο. Ησύχασε λοιπόν.

Όσον αφορά το παγκόσμιο πνευματικό οπλοστάσιο φυσικά θα συμφωνήσω ότι την τελική επιλογή του τι θα χρησιμοποιήσεις την έχεις εσύ. Γιατί όμως να περιορίσεις την δυνατότητα των επιλογών σου ;

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

(θα με πεθανετε σημερα!δεν ξερω ποιο σχολιο ειναι πότε!).
κατσε να τα παρω παλι απο την αρχη τα θεματα μου.
παρουσα!
παλι Εδω!
εγω παντως ειχα φυγει delta,ημουνα στου ιπταμενου κι ακουγα αυτο:http://monopoihmata.blogspot.com/
διοτι εκτος απο ολα τα διαβασματα μεγαλος μου δασκαλος παντα ηταν η μουσικη και οι στιχοι,
τωρα τελευταια κατα ενα περιεργο τροπο εχω αρχισει να διαβασω και ποιηση.....μεταβαλλομαι ή μου φαινεται?
μετα ημουνα στου elzin-παρεπιπτοντως κατι μεταφραζω elzin για σενα,του Μαρκος(γκρινιαξες ιπταμενε για τη δουλεια που σου ειχα ΕΓΩ φορτωσει αν θυμαμαι καλα?
ε ειδες?οοολα εδω πληρωνονται....
ασε που το "ανελαβα" οικειοθελως!!!!).
και περασα κι απο το καφενειο,κι απο τον Ανεμο
οποτε καλως ηρθα κι εγω εδω!!!!
και σας αφιερωνω ολους για πολλοστη φορα ενα τραγουδακι:

http://www.youtube.com/watch?v=7_m1YQLJIEI
PARA TODOS TODO
τωρα
ακουστε
κριμα που δεν εχω τελειωσει ακομα τους στιχους
για φως μιλαει
και για αυτους που γεννηθηκαν στο σκοταδι,στη νυχτα, μια νυχτα που κραταει 500 χρονια και,
αλλα πολεμουν για το φως
φως για ολους σε ολους....
καλησπερα ειπα?
καλησπερα σας!!!!!!!!!!!!!!
αφιερωμενο σε ολους σας
εξαιρετικα αφιερωμενο.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Πεταλούδα μου ανάλαφρη!
Και μόνο για το ότι με οδήγησες στην Ξάνθη σου είμαι ευγνώμων.
Κατά τα λοιπά, άσχετα αν δεν με βλέπεις , είμαι εκεί.
Σε φιλώ νοερώς, μη μου βραχείς και δεν πετάς!

IANIS (Giannis Doganis) είπε...

Ο Γιωργος Γεωργιαδης - μεγας «μπαγασας» Γκουρτζιεφ λειτουργει ( και αυτό συμβαινει με ολους τους δασκαλους) σαν καθρεπτης, οπου ο καθενας μας, βλεπει την αντανακλαση του. Τωρα, αν ο καθεις βλεπει στον «καθρεπτη»: κρυπτοφασιστικες συμπεριφορες, υπερσεξουαλικους γκουρου οργιων, Κρισγιαουρτηδες μαιτρεγια, παιδεραστες Σωκρατες η gay Aλεξανδρους,
δεν φταιει ο καθρεπτης, αλλα μαλλον η φατσα του…

Οι ανακριβεις και δη ανωνυμες διαδοσεις με την μορφη παραληρηματος προγονοπληξιας, αρχαιολαγνειας και ρατσισμου, εντεχνων εμπαθων προσωπικων επιθεσεων, λασπολογιας και κιτρινου τυπου, περα από την ολοκληρωτικη και μονομερη αγνοια των ημιμαθων φερομενων, εχουν να επιδειξουν αλλα και να αποδειξουν την αυτοαναιρεση αυτων αλλα και της …Χωρας τους.
Η συνεχεια στο: http://nekthl.blogspot.com/2009/11/krishnamurti-who-are-you.html

Αγαπητη μου Πεταλουδα,
πιστευω να εγινε κατανοητο γιατι ειμαι Eδώ και μαλιστα Τωρα και όχι πριν 2000 χρονια... Και αν μου επιτρεπεις: προσωπικα, oταν με ενοχλει το «σκοταδι», δεν τα βαζω μαζι του, απλα τραβαω την …κουρτινα να μπει το φως. Δεν γινεται να εναντιωθω σε κατι που δεν υφισταται σαν οντοτητα. Σκοταδι είναι η απουσια φωτος (φαος).

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα Επικουρε!
κι αν βραχω,
στον ηλιο λιγακι θα κατσω θα στεγνωσω τα φτερα μου
και ξανα στις πτησεις μου θα τραβηξω.......
χαιρομαι που πηγες στην Ξανθη και σου αρεσε,ασε τις ευγνωμοσυνες ομως,εγω απλα ημουν ο ενδιαμεσος...σταθμος!
να εισαι καλα
κι εγω ειμαι εκει
στο δικο σου εδω!!!

EL.ZIN είπε...

Ο καθρέφτης ισχύει για τον καθένα και αυτό που βλέπει
και ο μπαγάσας και ο μεγάλος κατεργάρης μπορεί να είναι παντού.
Σκοτάδι μπορεί να είναι
μαύρη η νύχτα
… πέρα στους πέρα κάμπους
…και στους μακριά νυχτωμένους
...ηθελημένα ή αθέλητα.

Καλημέρα στα είδωλα και στους ειδωλωποιούς
και στους νέους προσκυνητές!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα Ιanis!
οι πορειες των ανθρωπων στην αναζητηση του εαυτου τους καπου μοιαζουν και σε ολους υπαρχει το βασικο ερωτημα ποιος ειμαι? και γιατι ειμαι εδω?τι ηρθα να κανω?
ο φοβος του θανατου και η μονωση του ειναι η τεραστια αγωνια που τον ωθει να γινει ενα και παλι, να επικοινωνησει και σχετιστει με καποιον τροπο,παλι,με αυτο το ενα-φυση και ανθρωπους.
οι απαντησεις ελαχιστες ανα τους αιωνες, η εξης μια: ηρθα να ολοκληρωσω τις ικανοτητες που εν δυναμει βρισκονται μεσα μου, να ολοκληρωθω.
οι τροποι να φτασεις στην ενοτητα διαφερουν.
και εξαρτωνται βεβαια και απο την απαντηση που δινει η ευρυτερη κοινωνια στην οποια γεννιεται καποιος.
η ταση του ανθρωπου να συμμορφωνεται στην ομαδα ειναι γνωστη καθως και το οτι ο φοβος τον οδηγει στην υποταγη στην εξουσια/αυθεντια του πατερα αρχικα και επειτα σε οποιαδηποτε μορφη καθησυχαστικα θα παιξει αυτο το ρολο μεσα του.
επιλεγοντας "οπλα" απο τις πνευματικες παραδοσεις εχεις μεγαλη γκαμα φαινεται αρχικα.
πολλες φορες ομως το ιδιο το οπλο που θα χρησιμοποιησεις μπορει να σου γυρισει μπουμερανγκ.το οτι καποιος χρησιμοποιωντας το απελευθερωθηκε δε σημαινει οτι αυτος ο ιδιος μπορει να απελευθερωσει και σενα ακολουθωντας τη διδασκαλια του ή μαλλον τις τεχνικες του.
οι συνταγες εμενα με ενοχλουν.
κανε αυτο το ειπε η πεταλουδα....
κανε το αλλο διοτι η πεταλουδα δεν καηκε στο φως...
η πεταλουδα συνιστα αφηστε να σας κοψουν το φτερο διοτι εκεινη μπορει και πετα μονο με το μισο...
θελω απλα να πω οτι γυρω μας υπαρχουν παντου συνταγες,σκορπιες,
χωρις καμμια συνδεση,απλα κανε αυτο
και θα σωθεις καπως.
και στη μεση η αγαπη.
αγαπατε αλληλους
αγαπατε τα ζωα,
αγαπατε τον εαυτο σας,
αγαπατε
αγαπατε
αγαπατε.
ναι μαλιστα.
η αγαπη ομως ειναι δραστηριοτητα,
δραση,ενεργεια,η οποια επιφερει μεταβολη και αλλαγη,αναπτυσει και τον εαυτο και τον/τους αλλους.
δεν ειναι παθητικοτητα,
ουτε συναισθηματικη κατασταση στην οποια αμα εισαι τυχερος και αξιος θα βρεθεις.
μηπως λοιπον καποιες διδασκαλιες οδηγουν στην παθητικοτητα?
μηπως οδηγουν στην ανοχη?
και μηπως δεν το κανουν για να καταφερει καποιος να απελευθερωθει απο τον προαιωνιο εγωισμο του και να αφυπνιστει
αλλα
για να μεταβληθει σε μια ακομα περισσοτερο αβουλη και παθητικη προσωπικοτητα?
μηπως χανεται μεσα σε δαιδαλωδεις στοες και διαδρομες αναπαραγοντας τελικα αυτο που αρχικα ηθελε να αποφυγει-τη μονωση και την υποταγη στην αυθεντια?

και ναι συμφωνω
τραβας την κουρτινα και νατο το φως
αρκει να μπορεις να κουνησεις το χερι-να μην ειναι παραλυμενο,
κι αρκει να εχεις,ακομα, την απλη λογικη να το σκεφτεις...
πολυλογησα και ακρη δεν εβγαλα.ως συνηθως.
Υ.Γ εχοντας ως "δογμα" ο ανθρωπος για τον ανθρωπο σκοπος και ποτε μεσον,
ειμαι de facto και de jure ανθρωπιστρια.παλευω τοσο για την δικη μου αναπτυξη οσο και των αλλων.οχι μονομερως.
...και βεβαια χαιρομαι που εισαι εδω τωρα κι οχι 2000 χρονια πριν..
και που συναντηθηκαμε!
καλημερα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα elzin!
η αληθεια ειναι οτι οταν σηκωθηκα ηταν μαυρη νυχτα καταμαυρη
τωρα ομως εχει σχεδον ξημερωσει
κι ο ηλιος
δεν θα αργησει πολυ ακομα να λαμψει
λιγακι ακομα
οχι πολυ...
ενα καθρεφτη που ειχα τον εσπασα
για να σταματησω να θαυμαζω την πολυχρωμια των φτερων μου και να αυτοσυγκλονιζομαι με την ομορφια τους......
καλημερα elzin!
απροσκυνητη.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ

Κάπου είσαι εσύ,
κάπου κι εγώ.
Κάπου-κάπου σ’ ανταμώνω.

Κάποιες φορές,
στιγμές-στιγμές
μοιάζουν όλα κερδισμένα.

Ξαναγυρνάς,
ξαναγυρνώ
στη συνήθεια και στο ψέμα.

Πώς θες να γίνουμε ένα
αν όλα τα κρυμμένα
δεν τα φωτίσουμε;

Πώς θες να γίνουμ’ ένα
αν τα φανερωμένα
δεν τ’ αφανίσουμε;

Όλα στο φως ριγμένα
κι όλα πυρπολημένα
να τα γνωρίσουμε.

Τι να σου πω για μένα
αν όλα τα σβησμένα
δεν τα φωτίσουμε;

Όποιος μπορεί,
όποιος βαστά
την αλήθεια του γυρεύει.

Κι όταν τη βρει
την παρατά
και στο φως μεταναστεύει.

Πώς θες να γίνουμε ένα
αν όλα τα κρυμμένα
δεν τα φωτίσουμε;

Πώς θες να γίνουμ’ ένα
αν τα φανερωμένα
δεν τ’ αφανίσουμε;

Όλα στο φως ριγμένα
δικά μας κι όλα ξένα
για να τα ζήσουμε.

Πώς να μου πεις ποιος είσαι;
Το παραμύθι χτίσε
να το γκρεμίσουμε.

Πώς θες να γίνουμε ένα
αν μέσα στα κρυμμένα
δεν ταξιδέψουμε;

Πώς θες να γίνουμε ένα
αν τα φανερωμένα
δεν τα ξοδέψουμε;

Όλα στο φως ριγμένα,
η αλήθεια και το ψέμα
κι όσα δεν είπαμε.

Βάλε φωτιά στο βλέμμα,
ρίξε ένα φως σαν αίμα
κι ύστερα κοίτα με.

Όλα στο φως
Όλα στο φως…


http://www.youtube.com/watch?v=fcnb3MB6yKA

ενα τραγουδι για το φως
του Ηλιου του Ηλιατορα
του παντοκρατορα....
καλη μερα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LAMDA είπε...

Καλή σας μέρα φίλοι μου και αγαπητή Πεταλούδα.

Πανικός από σχόλια, διαλογική συζήτηση, αντιπαραθέσεις και αναρτήσεις σε άλλα site όπως το Ξάνθη Φιλοσοφείν.

Αχ ρε Ιπτάμενε, κάνεις μία ανάρτηση στο Ξάνθη Φιλοσοφείν και γίνεται της κακομοίρας στο blog της Πεταλούδας. Αυτό είναι κύριοι η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ, πετάει ένα κουνούπι στην Κίνα και γίνεται κατακλυσμός στο Περού:-)!

Σημασία κατά τη γνώμη μου πάντως έχει να μπορείς να ακούς στο μέτρο του χρόνου σου και των δυνατοτήτων του τις απόψεις όλων (ΘΕΣΟΦΙΣΤΩΝ, ΙΝΔΟΙΣΤΩΝ, ΒΟΥΔΙΣΤΩΝ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΏΝ, ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΝΑΣΙΣΤΩΝ, ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ) και μετά κράτα αυτό που εσύ κρίνεις ότι πρέπει να κρατήσεις. Προσοχή δεν λέω να οδηγηθούμε σε μία στείρα συλλογή γνώσης, αυτό δεν θα είχε νόημα. Αλλά η συγκεκριμένη παραβολή δεν νομίζω ότι μας έκανε κακό!

Καλή σου μέρα

Πεταλούδα.

LAMDA είπε...

Καλή σου μέρα Πεταλούδα! Ωραίο και εποικοδομητικό το blog σου.

Καλά, πανικός από σχόλια, αντιπαραθέσεις και διάλογο. ΕΥΓΕ φίλοι μου!

Αχ ρε Ιπτάμενε Ολλανδέ, έβαλες μία ανάρτηση στο Ξάνθη φιλοσοφείν και δημιούργησες πανικό στο "Πεταλούδα". Ιδού κύριοι η Θεωρία του Χάους στην πράξη! Πετάει κουνούπι στην Κίνα και γίνεται κατακλυσμός στο Περού.

Πάντως κατά την ταπεινή μου άποψη, καλό είναι να ακούμε στα πλαίσια του χρόνου και δυνατοτήτων μας όλες τις απόψεις (ΘΕΣΟΦΙΣΤΙΚΕΣ, ΙΝΔΟΥΣΤΙΚΕΣ, ΒΟΥΔΙΣΤΙΚΕΣ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ, ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ κλπ) και να κρατάμε αυτές που εμείς κρίνουμε ότι πρέπει να κρατήσουμε. Προσοχή, δεν λέω να φτάσουμε και στο άκρο της στείρας συλλογής γνώσης γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν άσκοπο! Πάντως ανεξάρτητα από που το διάβασε ο Δέλτα και ο Ιπτάμενος Ολλανδός δεν νομίζω ότι το βίντεο και η ιστορία μας έκανε κακό!

Καλημέρα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα lamda!
καλως ηρθες!
δε θα διαφωνησω μαζι σου: ο Ιπταμενος φταιει για οολα..
εκανε φρρρρτ μια μεταγλωτιση παρτην πεταλουδα ...στις Ανδεις!
η παραβολη καθολου κακο δεν εκανε νομιζω κι εγω..
συμφωνω επισης οτι επιλεγεις τι θα μελετησεις,γιατι και ποσο.αναλυεις κι επειτα συνθετεις.
μπουσουλας μου ηταν και η διαισθηση μου να συμπληρωσω,μερικα διαισθητικα με ανησυχουσαν και τα απεφευγα.
καλη σου μερα lamda
Υ.Γ εναν "κινδυνο" μονο βλεπω με την ανταλλαγη ολων αυτων των σχολιων απο ολους τους φιλους εδω,
μη και παρουν τα πεταλουδισια μου μυαλα αερα,
παρεξηγωντας την αξια που μου δινετε με την προσοχη σας και την παρουσια σας
εδω τωρα
κι απο καμπια-πεταλουδα μεταλλαχτω σε πολυξερο παγωνι............

καλημεραααα!

LAMDA είπε...

Καλή σου μέρα και συγνώμη για τη διπλή ανάρτηση του σχολίου απλά νόμισα ότι κάτι έκανα λάθος την πρώτη φορά και το ξανα-ανέρτησα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

lamda π
ροφανως κατα λαθος εστειλες το ιδιο σχολιο δυο φορες
δεν ξερω πώς σβηνει-οχι οτι με ενοχλει..
καλημερα και παλι!

IANIS (Giannis Doganis) είπε...

Οταν ο ανοητος και συναμα αγενης, ρατσιστης ανωνυμος κρυπτοφασιστας αρχαιοκαπηλος ιδεων ακουει για το Ταο, ετικεττοποιει, ειρωνευεται, χλευαζει. Χωρις το γελιο αυτό, το Ταο δεν θα ηταν ότι είναι...!!! Τίποτα στον κόσμο δεν είναι πιο δίκαια μοιρασμένο από το μυαλό. Όλοι πιστεύουν ότι έχουν πολύ…

Καποιοι την ειδαν « πολεμιστες», μονο που ο πολεμος διεξαγαγεται μονιμως μεσα στο κεφαλι τους! Εξ’ ου και οι αρχαιο-λαγνο-ελληναραδικες παρα-μυθολογικες αντιφατικες σαλατες πασπαλισμενες με ολιγον Καστανεντα, ισοπεδωτικης εγωπαθους λογικης φασιστοειδων αποχρωσεων και ρατσισμου που, όταν δεν «μου ταρασσουν τους κυκλους» περιστασιακα, με κανουν και πληττω ξενερωνοντας σε βαθμο κωματος από την περιρρεουσα ασημαντοτητα.

Τα μεγαλα πνευματα συναντησαν παντα την βιαιη αντιδραση των ασημαντων μυαλων. Η βλακεία είναι απρόβλεπτη. Εχει τόση ποικιλία εκδηλώσεων, όσοι και οι βλάκες που ο καθένας ξεχωριστά είναι μια αστείρευτη πηγή εμπνεύσεων, ειτε πηγαζουν από την παραποιημενη αρχαια ελληνικη γραμματεια – μυθολογια, ειτε από το πανσοφο Εγω τους. Να θεωρουμε μεγάλη μόρφωση και συναμα ευλογια, εκείνη που θα μας δώσει την υπομονή να υποφέρουμε την αγενεια, την αμορφωσιά, την ασχημια, την εγω-ικη προβολη , την ιδιοτελεια - και εν τελει την ηλιθιοτητα.

Θαρρω ο Ιησους εν ετει 2009 θα ελεγε: Αν με χτυπησεις στο ένα μαγουλο, θα σου γυρισω και το άλλο. Αν με χτυπησεις και στο άλλο, πολύ απλα την γ@μησες!

Όσο πιο πολύ κανείς απομακρύνεται στην καθημερινή του ζωή ( « αφου σε χαλαει, γιατι το πινεις??») από το απελευθερωτικό εγχείρημα του εγω, τόσο πιο πολύ συμβάλλει στον κοινωνικό-οικουμενικο εκφασισμό.

Ένας ελεύθερος άνθρωπος ανήκει στον εαυτό του και σε κανέναν άλλον. Ένας ελεύθερος άνθρωπος είναι απλώς μια ενέργεια, χωρίς όνομα, χωρίς μορφή, χωρίς φυλή, χωρίς έθνος.

Είναι ο άνθρωπος που δε θέλει να ζει σαν ρομπότ, ρυθμισμένος από το παρελθόν, από την θρησκεία και τους μυθους, κοινωνία, πολιτισμό. Οτιδήποτε είναι χθεσινό, δεν μπλέκεται με κανένα τρόπο στη ζωή του, στον τρόπο ζωής του.
Ζει ατομικά, όχι σαν τελευταίος τροχός της αμάξης, αλλά σαν μια οργανική ενότητα. Η ζωή του δεν έχει αποφασιστεί από κανέναν άλλον, αλλά από τη ίδια του την ευφυΐα.

Αγαπητη μου πεταλουδα,

εχε υπ’οψιν ότι οι αρχαιοι ημων προγονοι χρησιμοποιουσαν για ενεργειακο εξαγνισμο φιλοξενων χωρων τον καπνο του θυμαριου…αντιδοτο δια «πασαν νοσον, σκοταδισμον και μαλακιαν», αχρειαστο να είναι …αλλα ποτε δεν ξερεις…

EL.ZIN είπε...

Καλησπέρα στην φιλτάτη παρέα
και τον εποικοδομητικό διάλογο της!

Στο θεματάκι μας τώρα
και φαίνεται ότι μερικοί
δεν έπληξαν καθόλου μαζί μας
βγάζοντας
... παραλήρημα λογιδρίου!

Να μη τους απογοητεύσουμε στην συνέχεια...

Τα «μεγάλα ονόματα»
έχουν πει και έχουν κάνει πολλά
από καταπληκτικά... έως φοβερά.
Η έλλειψη προκατάληψης θα πρέπει να τους συμπεριλαμβάνει όλους
αλλά και η αμφισβήτηση.
Κανείς δεν μπορεί να είναι στο απυρόβλητο,
ούτε θεοί ούτε άνθρωποι και γκουρού,
συμπεριλαμβανομένου και του ιδίου του εαυτού,
του αυτοσαρκασμού και του αυτοπυροβολημένου εγωισμού.

Τα κοινό χαρακτηριστικό των εν λόγω "μεγάλων πνευμάτων"
και κυριών,
ανεξάρτητα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς μαζί τους και σε ποια σημεία και για ποιο λόγο,
ήταν ότι υπήρξαν όλοι τους
με τον τρόπο τους
αμφισβητίες της εποχής τους.

Ήρθαν σε σύγκρουση με τον κατεστημένο τρόπο σκέψης
και μια παγιωμένη λογική,
με προηγούμενους πατεράδες, δασκάλους, γκουρού, κείμενα και γραφές.
Τόλμησαν να σκεφτούν διαφορετικά, και δώσανε την δική τους οπτική γωνία στα πράγματα και κάποιοι μάλιστα τα καταφέραν με πρωτογενή σκέψη και συνδυασμό
και δεν ακολούθησαν τη πετατημένη ούτε την λογική της μάζας
αποφεύγοντας τον παπαγαλισμό.

Μπορεί σήμερα για πολλούς από αυτούς,
η μέθοδος τους και η σκέψη τους να είναι ξεπερασμένη και να μη αρκεί,
αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τους εξετάσει κανείς και να τους διακρίνει χωρίς να παγιδευτεί και να τους θεωρεί αυθεντία, γιατί έτσι δεν προχωρεί
την δική του άμαξα πολύ.

Για τον καθρέφτη δεν ξέρουμε
…αν κοιτάζεται υπερβολικά,
ίσως να βλάπτει την υγεία του
και τα γεννητικά του όργανα επιμέρους.

Σαν ελεύθερος άνθρωπος να προσπαθεί να σκεφτεί
και μόνος του.

Εξετάζοντας τους κανείς
τους μεγάλους παλαιούς,
αξίζει να ξεκινήσει από αυτό
το χαρακτηριστικό.

Διαφορετικά τα μπλε χάπια είναι πολύ παρηγορητικά
από τους φωστήρες γκουρού
και η έρημος του πραγματικού πραγματικά πονά.

Γεια σου
Iptamenos Ollandos
με τις καταπληκτικές μεταφράσεις σου
που ταράζουν τα λιμνάζοντα νερά και ξεκολλάν τις άμαξες και τους αμαξάδες
από τους βάλτους τους κάμπους τις ραχούλες και τα βουνά!

Και ένα τραγουδάκι για όσους ψάχνουν για μοναστήρια, φωστήρες γκουρού εκκλησιές
κλειδί και για εμπαθείς προσκυνητές εξορκιστές,
με αγάπη και κατανόηση πολύ
για τις απόψεις τους αυτές.


Πέρα περά στους κάμπους τριγυρνούσα
μέχρι αργά σε ομιχλώδη νερά!

Πέρα στους πέρα κάμπους
Πέρα στους πέρα κάμπους (δύο φορές)
οπούναι οι ελιές
είναι ένα μοναστήρι (δύο φορές)
που παν οι κοπελιές.

τρια λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα
τρια λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα

Πάω κι εγώ καϋμένος (δύο φορές)
για να λειτουργηθώ
να κάνω το σταυρό μου (δύο φορές)
και να προσευχηθώ.

τρια λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα
τρια λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα

Στην εκκλησιά που μπαίνω (δύο φορές)
θωρώ μια κοπελιά
Να κάνει το σταυρό της (δύο φορές)
να λάμπει η εκκλησιά

http://www.youtube.com/watch?v=JtiFcjGsF24&feature=fvw

Ανώνυμος είπε...

παρων γιατι οπως ειπε ο θειος ηρακλειτος
ἀνὴρ νήπιος ἤκουσε πρὸς δαίμονος ὅκωσπερ παῖς πρὸς ἀνδρός.


Ο άνθρωπος νήπιο αποκαλείται απ' τη θεότητα, όπως ακριβώς το παιδί από τον άντρα.
5. (78).

ἦθος γὰρ ἀνθρώπειον μὲν οὐκ ἔχει γνώμας, θεῖον δὲ ἔχει.


Το ανθρώπινο ον δεν κατέχει την αληθινή γνώση, αλλά το θείο την κατέχει.
6. (1).

τοῦ δὲ λόγου τοῦδ᾽ ἐόντος ἀεὶ ἀξύνετοι γίνονται ἄνθρωποι καὶ πρόσθεν ἢ ἀκοῦσαι καὶ ἀκούσαντες τὸ πρῶτον· γινομένων γὰρ πάντων κατὰ τὸν λόγον τόνδε ἀπείροισιν ἐοίκασι, πειρώμενοι καὶ ἐπέων καὶ ἔργων τοιούτων, ὁκοίων ἐγὼ διηγεῦμαι κατὰ φύσιν διαιρέων ἕκαστον καὶ φράζων ὅκως ἔχει· τοὺς δὲ ἄλλους ἀνθρώπους λανθάνει ὁκόσα ἐγερθέντες ποιοῦσιν, ὅκωσπερ ὁκόσα εὕδοντες ἐπιλανθάνονται.


Αν και ο λόγος αυτός είναι αιώνια οι άνθρωποι είναι ανίκανοι να καταλάβουν και πριν τον ακούσουν και αφού τον ακούσουν για πρώτη φορά. Γιατί, ενώ τα πάντα συντελούνται σύμφωνα μ' αυτόν το λόγο, αυτοί μοιάζουν άπειροι όταν αποκτήσουν εμπειρία λέξεων και πράξεων σαν αυτές που εγώ διηγούμαι, όποτε διακρίνω το κάθε τι σύμφωνα με τη σύσταση του και εκθέτω το πώς έχει. Αλλά από τους άλλους ανθρώπους διαφεύγουν όσα πράττουν όταν είναι ξυπνητοί, ακριβώς όπως λησμονούν όσα πράττουν όταν κοιμούνται. [1]
7. (72).

ᾧ μάλιστα διηνεκῶς ὁμιλοῦσι λόγῳ, τῷ τά ὅλα διοικοῦντι, τούτῳ διαφέρονται, καὶ οἷς καθ᾽ ἡμέρην ἐγκυροῦσι, ταῦτα αὐτοῖς ξένα φαίνεται.


Μ' όποιον πάνω απ' όλα αδιάκοπα συναναστρέφονται, το λόγο, που τα κυβερνάει όλα, μ' αυτόν έχουν διαφορές, και όσα συναντούν κάθε μέρα, τους φαίνονται ξένα. [2]
8. (19).

Ἡ φήσιν· ἀκοῦσαι οὐκ ἐπιστάμενοι οὐδ᾽ εἰπεῖν.


Δεν ξέρουν ούτε ν' ακούν ούτε να λένε.
9. (34).

ἀξύνετοι ἀκούσαντες κωφοῖσιν ἐοίκασι· φάτις αὐτοῖσιν μαρτυρεῖ παρεόντας ἀπεῖναι.


Όταν ακούν δεν καταλαβαίνουν και γι' αυτό μοιάζουν με κουφούς. Σ' αυτούς ταιριάζει η παροιμία: Παρόντες απουσιάζουν.

Iptamenos Ollandos είπε...

Γειά σου και σένα ΕΛ.ΖΙΝ με το μπουζούκι σου!

Γνωρίζεις ότι τα λεγόμενα σου, όπως και όλων μας, κοστολογούνται από όλους μας.

Άκου λοιπόν και αυτό και συλλογίσου ότι σου απαντώ όσο πιο ευγενικά μπορώ σε αντίθεση με τη δικιά σου αγένεια (2 φορές) που έχεις το θράσος να μας την πλασάρεις και για εποικοδομητικό διάλογο! Και μάλιστα σε πληροφορώ ότι πήρα και την άδεια της οικοδέσποινας να μιλήσω ελεύθερα, γιατί σέβομαι αυτόν που με φιλοξενεί (ακόμα μία διαφορά μας στην κοστολόγηση)

Μεγάλε Πάνσοφε, Παντογνώστη και Κριτή των πάντων μας έδειξες τον πραγματικό σου εαυτό. Δεν ανέχεσαι ότι είδωλα που ποτέ δεν προσκυνήσαμε μπορούν να εκπέμψουν λίγο φως από την αλήθεια, αλλά είσαι τόσο ξιπασμένος ώστε να νομίζεις ότι την κατέχεις όλη εσύ!

Ξεχνάς ότι όταν δίνεις τη γνώμη σου για κάποιον, οι άλλοι μαθαίνουν πολλά για εσένα και ελάχιστα για αυτόν τον κάποιον.

Ξεφτιλίζεσαι σε γνωστούς και φίλους.

Είσαι ο αμαξάς που κυρίους έχει τον Κο Αυτάρεσκο και την Κα Ματαιοδοξία. Δες την ταινία κακό δεν θα σου κάνει...

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα σε ολους σας!
δεν απεχω,
εδω ειμαι
ηταν δυσκολες μερες και η χθεσινη και η σημερινη.
θα μου επιτρεψετε να ζητησω λιγο χρονο
να παρω μια ανασα.
ευχαριστω

EL.ZIN είπε...

Ξεχνάς ότι όταν δίνεις τη γνώμη σου για κάποιον, οι άλλοι μαθαίνουν πολλά για εσένα και ελάχιστα για αυτόν τον κάποιον!

Ακριβώς… φίλε Ολλανδέ!

EL.ZIN είπε...

Όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται
Όποιος δεν την έχει …τραγουδεί.

Το μπουζούκι είναι επιθυμία της οικοδέσποινας και δική της
προτίμηση και επιλογή.

Δεν κάνει καλό στο πνεύμα της νηφαλιότητας να παίρνει κανείς τα πράγματα τόσο προσωπικά
σε ένα γενικό σχολιασμό
και να απαντά
με τόση έλλειψη ψυχραιμίας επίσης εμπαθώς προσωπικά.

Δεν έχω τίποτα να υπερασπίσω και τίποτα να αποδείξω.
Ίσως μόνο κάτι να προστατεύσω και έχω φροντίσει γι αυτό.

Μου είστε ιδιαιτέρως συμπαθείς
όλοι σας.

Αχ αυτός ο μπαγάσας τι μας κάνει… τι μας κάνει!
Πέθανε και ο Γκουρτζίφ και πολλοί άλλοι μεγάλοι κατεργάρηδες
και απομείναμε μόνοι.
Τι θα κάνουμε χωρίς αυτούς;
Ήταν μια κάποια λύση!

Ένα τραγουδάκι αφιερωμένο στους αμαξάδες και στους
ευγενείς καροτσέρηδες της νέας εποχής.
Άσκηση ηρεμίας!

Καροτσέρη τράβα!

Τράβα τράβα τράβα
καροτσιέρη τράβα
και στο Καλαμάκι
κόψε για ουζάκι
έ! ρέ! ντουνιά

Τράβα τράβα τράβα
στη Γλυφάδα τράβα
για καλό κρασάκι
και για μπαρμπουνάκι
έ! ρέ! ντουνιά

Γύρνα πίσω τράβα
στην Αθήνα τράβα
κι άκου μπουζουκάκι
απ' το Σμυρνιωτάκι
έ! ρέ! ντουνιά
http://www.youtube.com/watch?v=XqWUYNcyikU

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα σας!
να καλωσορισω τον ανωνυμο
"....Μ' όποιον πάνω απ' όλα αδιάκοπα συναναστρέφονται, το λόγο, που τα κυβερνάει όλα, μ' αυτόν έχουν διαφορές, και όσα συναντούν κάθε μέρα, τους φαίνονται ξένα" ετσι λεει ο θειος Ηρακλειτος λες ανωνυμε και κατι θα ξερει...
και να μας ξαναρθεις...και να φερνεις μαζι σου και τον Ηρακλειτο, που ειναι μια μεγαλη αγαπη της πεταλουδας,
η οποια δεν εχει ντραπει να πει οτι δεν εχει εντρυφησει στην αρχαια ελληνικη γραμματεια δυστυχως ή ευτυχως, ακομα....

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

ΗΛΙΟΣ ΘΕΟΣ

Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον Ήλιο-Θεό
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.

Και χωρίς τα φτερά δεν φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά.

Λευτεριά στους ανέμους ζητάω
έχω πάψει να είμαι θνητός
ανεβαίνω ψηλά κι αγαπάω
δίχως σώμα χρυσός αετός.

Και χωρίς τα φτερά δεν φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά.

Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον Ήλιο-Θεό
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.


http://www.youtube.com/watch?v=ERLqJJ49DTo

ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙ
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ ΖΗΤΑΩ
ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ ΚΑΙ ΓΗ ΚΙ ΟΥΡΑΝΟ
ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΨΗΛΑ
ΚΙ ΑΓΑΠΑΩ..
καλημερα σε ολους σας
με ενα τραγουδι
αλλωστε τα τραγουδια,
η μουσικη και οι στιχοι παντα ηταν για μενα και φιλοι και δασκαλοι..

EL.ZIN είπε...

Καλημέρα στους ήλιους και θεούς τους συνειδητούς
και θαυμάσια τραγουδιστικούς
και διδασκαλικούς!

Αγαπητοί κυρίες και κύριοι αμαξηλάτες της νέας εποχής,
το θέμα ήταν και εξακολουθεί να είναι η άμαξα, ο κύριος της
και κάποιοι κύριοι μεγάλα πνεύματα που παρελάσανε με αυτή ιστορικά,
ο έρωτας συνείδηση που ρωτά, και τι κάνουμε εμείς τώρα εδώ.
Δεν είναι το θέμα,
η πολυσχιδής προσωπικότητα πάνσοφη κλπ
καθώς και το ταμπεραμέντο του μικρού κατεργάρη κ. Ελζίν
ο οποίος δεν ενδιαφέρεται ούτε θέλει να υπερασπιστεί ένα «εγώ»
και την σπουδαιότητα του απέχοντας συνειδητά από αυτό.

Όσοι τον γνωρίσαμε από κοντά τον γνωρίζουμε καλύτερα και γνωρίζουμε και την άμαξα του και πως την οδηγεί και που και γιατί και αυτά τα σχόλια τα βρίσκουμε μικροπρεπή
με τα άλογα του Διομήδη ανεξέλεγκτα έως υπερβολικά συναισθηματικά εμπαθή
και μας αφήνουν παγερά αδιάφορους,
αποτέλεσμα μιας Κικόνιας συμπεριφοράς ενός πληγωμένου Άρη βιαστικού στα συμπεράσματα του επιδεικτικού εγωιστικού από ένα νησί των Κικόνων να λιθοβολεί,
ασκόπως και παρορμητικά χωρίς καμία αίσθηση αυτοσαρκασμού παίρνοντας την σπουδαιότητα ενός μικρού εαυτού
τόσο μα τόσο σοβαρά μέσα από νεκρές σελίδες
νεκρών γκουρού
αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια ξανά.

Ήσασταν όμως εξαιρετικοί
στον ρόλο αυτόν και τον ερμηνεύσατε όλοι σας
θαυμάσια στο θεατρικό έργο που ανεβάζουμε στον παγκόσμιο ιστό
και μας διδάξατε πολλά.

Σας ευχαριστούμε θερμά για αυτή την συμμετοχή και
από την κουπαστή
ενός ονείρου σας στέλνουμε πολλά φιλιά
και προχωράμε για το επόμενο των Λωτοφάγων νησί.

Οι πολεμιστές της Λάϊον
Άπαντες παρόντες
και λάϊβ στην σκηνή!

Iptamenos Ollandos είπε...

Παρών!

Έχεις σπουδάσει την σοφιστεία καλά κατεργαράκο μου. Ω! είσαι υπέροχος στο να τα διαστρεβλώνεις και να τα μεταλλάσσεις όλα:
Τις προσβολές σε εποικοδομητικό διάλογο, σε τσαχπίνικα ταμπεραμέντα και τελικά σε δοκιμασίες!
Το ασήμαντο εγώ από το οποίο συνειδητά απέχεις το χρησιμοποιείς ασυνείδητα σαν κατεργάρικο ταμπεραμέντο για να δικαιολογήσεις την αγένεια σου!
Αλλά ξεχνάς ότι όποιος λέει πολλά και τα μεταλλάσσει στο τέλος πέφτει σε αντιφάσεις που καταδεικνύουν την ανοησία του.
Όταν κατεργαράκο μου, βάζεις δοκιμασίες αυτές απευθύνονται σε δόκιμους και μπαίνουν από δασκάλους. Κατηγορείς δασκάλους (και καλά κάνεις) αλλά είναι επειδή θέλεις να είσαι δάσκαλος εσύ!
Ο Νίτσε σας εξόρκισε μια και καλή: Αυτοί οι φιλόσοφοι (εραστές της σοφίας) είναι εραστές της δικιάς τους σοφίας. Ουστ από εδώ και κόψτε τους πολλούς "Λωτούς", πνεύματα της κακιάς ώρας που θέλετε να φέρνετε την σύγχυση και να σκοτεινιάζετε το νου των ανθρώπων μόνο και μόνο για το παίξετε σπουδαίοι. Βρε ΟΥΣΤ!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα σας!παρουσα...
η αυτη μεγαλειοτητα πεταλουδα
εφτασε η ωρα να μιλησει
και να πει τι?
elzin?
το τελευταιο σχολιο σου με βρισκει απολυτα συμφωνη
μονο που θα επρεπε να ειχε προηγηθει των προηγουμενων.
το ερωτημα ειναι παντα ενα και βασικο
ποιος ειμαι
πού παω
και σε ποιο σταθμο βρισκομαι.
το γνωθι σαυτο.
η αλληλεπιδραση ειναι μια μαγικη λεξη και δε θα σταματησω να το υποστηριζω.
και η κρισιμη μαζα?
ετσι θα επιτευχθει?
πιστευα πως πιστευαμε ολοι οτι ειμαστε
κι εμεις οι ιδιοι δασκαλοι ο ενας για τον αλλο.
κι οτι με την αλληλεπιδραση και τη διαφορετικοτητα και τα ελαττωματα του χαρακτηρα μας
ισως παμε και λιγο ακομα πιο μπροστα
οχι πολυ
λιγακι ακομα.
Υ.Γ ενα νομιζω ηταν το βασικο λαθος της στασης σου σε αυτα τα σχολια, αν θες τη γνωμη μου.
θελησες να προσφερεις βοηθεια
στον delta,προφανως με καλη θεληση, αλλα που δεν στη ζητησε.
καλησπερα elzin

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα ianis
το ταο δεν εχει αναγκη υπερασπισης
νομιζω.
ηταν, ειναι και θα ειναι εδω.
ηταν και πριν τον ιησου
πριν τον οσσο
τον γκουρτζιεφ
και οποιον αλλο αναφερεις ως μεγαλο δασκαλο.
δεν μπορει
απο καποιο σημειο και μετα,
να χωρανε ολα τα αυγα στο ιδιο καλαθι.
ή τα κερασια στο ιδιο καλαθι?
τελος παντων.
η γνωση υπαρχει
και δεν χρειαζεται υπερασπιση οταν ειναι αληθινη.
καλησπερα και παλι

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα ιπταμενε
τελικα αυτη η μεταφραση ηταν γρηγορη αλλα οι..παρενεργειες της
ηρθαν κατα κυματα....
καλησπερα και παλι

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

η πεταλουδα αυτοσαρκαζομενη
ρωτα:
τωρα εγω γιατι ειμαι εδω τωρα?
καλησπερα σε ολους σας
για 12η φορα

delta είπε...

Μα καλή μου ακόμη ρωτάς ;

Εγώ στη θέση σου δε θα τολμούσα να ξαναρωτήσω τίποτα.

Είσαι εδώ ταλαιπωρούμενη επί πέντε μέρες (από τότε που έθεσες το έξυπνο ερώτημα σου) παίζοντας τον ρόλο του πυροσβέστη, σε μια φωτιά για την οποία μόνον εσύ δεν έχεις την ευθύνη.

Μετά από τα παραπάνω λοιπόν δικαιωματικά σου αξίζει το παρακάτω τραγούδι το οποίο με πολύ αγάπη σου χαρίζω

Αχ Πεταλούδα Της Φωτιάς

http://www.youtube.com/watch?v=PfJmc0JHNhY

Πρόσεξε μόνον μην κάψεις τα φτερά σου …

IANIS (Giannis Doganis) είπε...

...εξαρταται απο το...καλαθι φιλτατη!

Φυσικα και η αληθεια δεν χρηζει υποστηριξης, οχι ομως και οι καλεσμενοι-φιλοξενουμενοι, οταν δεχονται αηθεις επιθεσεις. Τελικα εχει δικιο ο ιπταμενος...Νιτσε, πρεπει να μαθουμε να λεμε και κανενα "ουστ απο δω", οταν χρειαζεται...

Η μη αποδοχη του διαφορετικου(μεσα απο πεποιθησεις που παραπεμπουν σε μεσαιωνα), ειναι ο ορισμος της φασιζουσας νοοτροπιας και ο βασικος συντελεστης μειωσης της κρισιμης μαζας....

Καλο μεσαιωνα λοιπον στους...ενιοτε νοσταλγους του, και και ελπιζω να εχει καποιος την ευγενη καλοσυνη να με ξυπνησει οταν παρουμε ξανα την...Πολη, για να προλαβω την... Αναγεννηση.

Υ.Γ.1
Πεταλουδα της φωτιας,
η αυλη στο σπιτι μου στο βουνο(Πινδος), ειναι τιγκα στο φασκομηλο. Εχεις ανοικτη προσκληση και για φιλοξενια και για συγκομιδη...

Μεχρι να το αποφασισεις...σου αφιερωνω το:

The Sage is occupied with the unspoken
and acts without effort.
Teaching without verbosity,
producing without possessing,
creating without regard to result,
claiming nothing,
the Sage has nothing to lose.

Tao Te Ching

Y.Γ.2

Πολυ χαρηκα για το ...Wu Wei ( δραση χωρις δραση, αβιαστη δραση χωρις προσπαθεια)

Ξερεις…στα αρχαιοτερα ταοϊστικα κείμενα, το Wu Wei συνδέεται συχνά με το νερό… που παρά το γεγονός ότι είναι μαλακό και αδύναμο, έχει την ικανότητα να διαβρώσει ακόμη και στερεες πέτρες…

Το «ευχαριστω» για να ειμαι ειλικρινης, δεν πολυκαταλαβα που αναφερεται…

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα delta!
ευχαριστω για το τραγουδι,
ειπαμε και φιλοι και δασκαλοι τα τραγουδια
εγω εκανα το ερωτημα
εσεις ταλαιπωρειστε ομως κι ειστε και στο φιλοξενο πεταλουδισιο σπιτι μου...
θα προσεξω ευχαριστω
και καλου κακου
θα παρω και κανεναν πυσοσβεστηρα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα delta!
ευχαριστω για το τραγουδι,
ειπαμε και φιλοι και δασκαλοι τα τραγουδια
εγω εκανα το ερωτημα
εσεις ταλαιπωρειστε ομως κι ειστε και στο φιλοξενο πεταλουδισιο σπιτι μου...
θα προσεξω ευχαριστω
και καλου κακου
θα παρω και κανεναν πυσοσβεστηρα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα delta!
ευχαριστω για το τραγουδι,
ειπαμε και φιλοι και δασκαλοι τα τραγουδια
εγω εκανα το ερωτημα
εσεις ταλαιπωρειστε ομως κι ειστε και στο φιλοξενο πεταλουδισιο σπιτι μου...
θα προσεξω ευχαριστω
και καλου κακου
θα παρω και κανεναν πυσοσβεστηρα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα delta!
ευχαριστω για το τραγουδι,
ειπαμε και φιλοι και δασκαλοι τα τραγουδια
εγω εκανα το ερωτημα
εσεις ταλαιπωρειστε ομως κι ειστε και στο φιλοξενο πεταλουδισιο σπιτι μου...
θα προσεξω ευχαριστω
και καλου κακου
θα παρω και κανεναν πυσοσβεστηρα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα delta!
ευχαριστω για το τραγουδι,
ειπαμε και φιλοι και δασκαλοι τα τραγουδια
εγω εκανα το ερωτημα
εσεις ταλαιπωρειστε ομως κι ειστε και στο φιλοξενο πεταλουδισιο σπιτι μου...
θα προσεξω ευχαριστω
και καλου κακου
θα παρω και κανεναν πυσοσβεστηρα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα delta!
ευχαριστω για το τραγουδι,
ειπαμε και φιλοι και δασκαλοι τα τραγουδια
εγω εκανα το ερωτημα
εσεις ταλαιπωρειστε ομως κι ειστε και στο φιλοξενο πεταλουδισιο σπιτι μου...
θα προσεξω ευχαριστω
και καλου κακου
θα παρω και κανεναν πυσοσβεστηρα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα delta!
ευχαριστω για το τραγουδι,
ειπαμε και φιλοι και δασκαλοι τα τραγουδια
εγω εκανα το ερωτημα
εσεις ταλαιπωρειστε ομως κι ειστε και στο φιλοξενο πεταλουδισιο σπιτι μου...
θα προσεξω ευχαριστω
και καλου κακου
θα παρω και κανεναν πυσοσβεστηρα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα delta!
ευχαριστω για το τραγουδι,
ειπαμε και φιλοι και δασκαλοι τα τραγουδια
εγω εκανα το ερωτημα
εσεις ταλαιπωρειστε ομως κι ειστε και στο φιλοξενο πεταλουδισιο σπιτι μου...
θα προσεξω ευχαριστω
και καλου κακου
θα παρω και κανεναν πυσοσβεστηρα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα delta!
ευχαριστω για το τραγουδι,
ειπαμε και φιλοι και δασκαλοι τα τραγουδια
εγω εκανα το ερωτημα
εσεις ταλαιπωρειστε ομως κι ειστε και στο φιλοξενο πεταλουδισιο σπιτι μου...
θα προσεξω ευχαριστω
και καλου κακου
θα παρω και κανεναν πυσοσβεστηρα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

ωχ!δεν ξερω τι εγινε αλλα βγηκε το ιδιο πολλες φορες..
ισχυει ολες τις φορες το ευχαριστω delta!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα ianis!
ευχαριστω για την πρσοσκληση και ευχαριστως θα ερθω και για συγκομιδη αλλα και γαια τη φιλοξενια..
οπου θα ειναι ενδιαφερον να διαβασουμε κι αλλα κομματια του Ταο
ή αν θες να συμπληρωσω
απλα να "απολαυσουμε" το ταο στο βουνο.
ευχαριστω και για το ομορφο αποσπασμα
ευχαριστω και για την προσκληση σου.
"Η μη αποδοχη του διαφορετικου(μεσα απο πεποιθησεις που παραπεμπουν σε μεσαιωνα), ειναι ο ορισμος της φασιζουσας νοοτροπιας και ο βασικος συντελεστης μειωσης της κρισιμης μαζας...."
δε θα διαφωνησω ianis καθολου..
η διακριση ομως ειναι μια ικανοτητα που καλλιεργειται
κι ισως χρειαστει να καψει κανεις και το φτερο του
για να το αντιληφθει ή να το υποψιαστει εστω.
η αληθεια δε χρειαζεται υποστηριξη.
οι καλεσμενοι και βεβαια ναι.
αν δεν ημουνα καλη οικοδεσποινα
προσπαθησα παντως..
ναι το wuwei εχει σχεση με το νερο
ελπιζω να λειτουργησει ως ασπιδα και να εμποδισει
το πολυχρωμο φτερο μου απο το να γινει σταχτη!
κι αναρωτιεσαι ακομα για τα ευχαριστω?
Υ.Γ πολλοστο ευχαριστω που ησουν και εσυ εδω τωρα.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα!
και επειδη ειπαμε να εξεταζουμε σε ποιον σταθμο ειμαστε
και που παει ο καθενας
και τι θελει
για τον εαυτο του
στο εδω και τωρα που βρικεται,
επειδη εδειξα αρκετη ευγενεια μονομερως,
και πολλη αγενεια παλι μονομερως,
καλο ταξιδι ελζιν εκει που πας
ευχαριστω για την παρεα
και για τα μαθηματα που πηρα εμμεσα και αμεσα,
ειδικα τις τελευταιες μερες.
στους υπολοιπους φιλους
συγνωμη για τη σταση της σαστισμενης οικοδεσποινας,
της ατολμης και δειλης,
αλλα η διακριση δεν ειναι επιφοιτηση,
ουτε την ελαβα κι απο πουθενα.
η πεταλουδα ειναι πεταλουδα
αλλα τουλαχιστον εχει το θαρρος να παραδεχτει την ατολμια της.
πολυ θαθελα να ειχα πει: κοφτο!!
ή και ουστ!
την ωρα που επρεπε.
δεν τοπα.
απλα για αλλη μια φορα αναρωτιεμαι
τι γοητευτικη που ειναι η ζωη
-οχι τι κανω εγω τωρα εδω-
κανω οτι ειναι να κανω
οσο αργα κι αν πρεπει να το κανω,
-να μεταβαλλομαι,
δεν ειμαι η ιδια πεταλουδα που ξεκινησα,
ειμαι μια αλλη
με ασπρα φτερα.
μεχρι να τα ξαναχρωματισω παλι.
απλα η γοητεια της ζωης
ειναι μερικες φορες και φοβιστικη
επειδη
οτι ειναι αγνωστο
και γοητευει
αλλα και τρομαζει.
σας ευχαριστω πολυ για την προσοχη σας,
εδω τις τελευταιες μερες,
πολυ αξια μου δωσατε.παντως.
και παρα πολλα μαθηματα,
απιστευτα πολλα.
καλησπερα σας!
καληνυχτα σας!
καλημερα!
κι ολα καλα!
-ειπε η αυτη μεγαλειοτητα η πεταλουδα και ελαλησε...

IANIS (Giannis Doganis) είπε...

Ειπες την μαγικη λεξη: Δ-Ι-Α-Κ-Ρ-Ι-Σ-Η

Στο φαος σαμαντι: http://ianisdo-anando.blogspot.com/
στην δεξια μπαρα, εχω ένα κειμενακι με τιτλο " Αφιεσθε Ημων "…

Να εισαι καλα που μου εδωσες ιδεα για αναρτηση στο …καφενειο, για ένα σχετικο θεμα (την υποθεση Βαργκας) που πριν περιπου ένα χρονο εκανε ολο το διαδικτυο παγκοσμιως μαλλια κουβαρια!

Καλη σου νυχτα πεταλουδα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

..κι οταν ξυπνησε δεν θυμοταν
αν ηταν πεταλουδα που ονειρευτηκε
οτι ηταν καμπια
ή καμπια που ονειρευτηκε οτι ηταν πεταλουδα.....
θυμησου.....
............
θυμασαι?

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλησπερα ianis!
πολυ χαιρομαι που σου ηρθε ιδεα!
μαγικη λεξη η διακριση λες ε?
ειναι.
κι η αλληλεπιδραση ειναι μαγικη.
ολα μαγικα ειναι..
εγω τραγουδια θελω να ακουω μονο
και εδω
και τωρα..
καλησπερα και παλι

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=iogtE20nrSA&feature=related

IANIS (Giannis Doganis) είπε...

Aν και οι πεταλουδες παραπονιουνται για ...μειωμενες "πτησεις", τι να πουμε εμεις οι κοινοι θνητοι εδαφους-εδαφους!

Παντως, δεν ξερω αν εχεις δει σε ονειρο οτι πετας, ειναι απιστευτη αισθηση!.. και λενε οτι ειναι ευλογια να βλεπεις τετοια ονειρα...
Καλη σου μερα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

μπα κανενα παραπονο!
ειναι ενα τραγουδι αυτο ενισχυτικο,
να μη ξεχναω το σκοπο μου
και το ονειρο μου.
οταν "σας" το εβαλα,
απλα το χορευα,
αντε ειπα μεσα μου,
ασε τα λογια κυρα μου,
και ριξε εναν αγριο χορο
εδω τωρα.
κι ο χορος ειναι και αυτος μαγεια..
για τα ονειρα λενε επισης
οτι αναλογα με αυτα που βλεπεις τη νυχτα
θα ειναι και η μερα σου που θα ακολουθησει..
χαιρομαι που βλεπεις ομορφα ονειρα.
καλη μερα και σε σενα ianis!

delta είπε...

Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ
καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι.
Και πως αν θέλω περισσότερα να δω,
σ' ένα καθρέφτη μοναχός μου να κοιτιέμαι.
Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.

Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ
Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.

Γιάννης Αγγελάκας

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=jTVHuoUZ8VQ&feature=player_embedded

...εκτος απο τους αετους
και οι πεταλουδες κανουν
αγριο
περηφανο χορο delta!
καλη σου μερα!

Ατόφιος είπε...

Καλησπέρα και από έναν νέο αναγνώστη από κάποιον άλλο ιστοχώρο με κοινές εμπειρίες με κάποιους από εσάς.

Διάβασα τη συζήτηση εκ των υστέρων... Δε μπορώ να πω ότι κατάλαβα πολλά αλλά από την άλλη μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι. Σε ένα task χαζομάρας που έβαλε ένας "δάσκαλος" σε ένα "μαθητή", ένιωσα στο πετσί μου τα απίστευτα ποσά ενέργειας που ξοδεύονται (που ξοδεύω) στο να αποδείξω την "εξυπνάδα" μου.

Εξαίρετες κάποιες παρατηρήσεις που ανοίγουν τα μάτια (αυτές που μπόρεσα να καταλάβω)... όσο για τα λάιβ σκηνικά θα πρότεινα σε όσους δεν είναι διατεθειμένοι να παίξουν με σοβαρότητα και πρόθεση να πάρουν τα κουβαδάκια τους και να πάνε αλλού να παίξουν. Το ουστ ή το αγγλικό shut the fuck up είναι χρήσιμο να λέγεται προκειμένου να διατηρηθεί η πρόθεση δουλειάς και αντιμετώπισης του εαυτού και των ακαθαρσιών της προσωπικότητας που κουβαλάμε... Μερικές φορές το ξεγέλεσμα του κατεργάρη χρήσιμο, άλλες πάλι αυτο-σαμποτάρισμα στο δρόμο της αυτογνωσίας (αυτό κι αν το ξέρω καλά).

Φιλικούς χαιρετισμούς σε γνωστούς, άγνωστους και γνωστούς άγνωστους...

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

η προθεση δουλειας στο δρομο της αυτογνωσιας ειναι δεδομενη Ατόφιε.
με οτι "εξοδο" κι αν χρειαζεται να γινει στην πορεια.
και το ξεσκαρταρισμα των "περιττων αποσκευων" ειναι αναγκαιο να γινεται μεσα μας διοτι το να τις "κουβαλαμε" ειναι κι αυτο τεραστο ξοδεμα ενεργειας.
πορευομενη στο δρομο μου
Ατοφια προσπαθω να παραμεινω κι εγω σαν κι εσενα.
ακομα κι αν αυτο σημαινει οτι πρεπει να αφηνω κομματια μου πισω.....
καλη σου μερα
καλως ηρθες
και να εισαι καλα!

papalagi είπε...

Την καλησπέρα μου, πέρα για πέρα!!
Καμιά φορά είναι καλύτερη η σιωπή, γι αυτό σου στέλνω κάτι που μπορείς να το δεις εδώ: www.spitia.gr/images/p
αλλά νομίζω τεριάζει πιο πολύ απ' όλα αυτή:
www.spitia.gr/images/p/p1.jpg

Καλά να είστε όλοι σας - Μουτς!
Αντώνης Χ.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα papalagi
καλυτερο ειναι ο,τι ειναι αυθορμητο και γνησιο για τον καθενα να πραξει,
την καθε δεδομενη χρονικη στιγμη.
ευχαριστω πολυ για τις ομορφες εικονες.
να εισαι καλα κι εσυ