23/9/12

Άγρια αστέρια είμαστε..





"Όσοι περισσότεροι μοιράζονται το ίδιο όνειρο, τόσες περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν να εκδηλωθεί, να υλοποιηθεί στη σφαίρα του πραγματικού. "

         (βεβαιώνουν πολλοί και διάφοροι σοφοί)






Άγρια των άστρων μουσική- Γ. Αγγελακας



                                                     Άγρια των άστρων μουσική


                                                       μόλις νυχτώνει 
                                                                                    με ξυπνάς

Μέσα στην πιο βαθιά σιωπή

έρχεσαι και με τυραννάς



                               Άγρια των άστρων μουσική

στην ξεχασμένη σου φωτιά

ρίχνονται οι πιο κρυφοί καημοί

ψάχνοντας να 'βρουν                                                                                      γιατρειά



Μ' όσα φύγαν, μ' όσαν έχουν πια χαθεί

μ' ό,τι μέσα μου έχω ως τώρα περισώσει

               ξεκινάω κάθε μέρα απ' την αρχή

τα μετράω και περιμένω να νυχτώσει



                           Άγρια των άστρων μουσική

μόλις νυχτώνει με ξυπνάς

και μ' ένα ξαφνικό φιλί

με καταπίνεις με ρουφάς



Με μεθάς με γελάς με χαϊδεύεις με πονάς

Στην ανύπαρκτη                                                               πατρίδα                  
                                                      των ονείρων μ' οδηγάς

Με μεθάς με γελάς με χαϊδεύεις με πονάς


Κι όταν φεύγεις το πρωί σαν παιδί με παρατάς.




Πάμε να το πάρουμε από την Αρχή?


Έτσι είχα ρωτήσει, 2 χρόνια πριν.

Το ερώτημα παραμένει ανοιχτό.
Από μένα, όχι αναπάντητο.

Θυμήθηκα όμως πως σε κάτι επιστημονικές θεωρίες μεθολογίας έρευνας, στις οποίες στηρίζονται οι φοιτητές έτσι ώστε να αναπτύξουν ολοκληρωμένα την εργασία τους, πάνω σε κάποιο Ερώτημα που είτε τους έχει αναθέσει ο ίδιος ο καθηγητής τους, είτε το έχουν θέσει οι ίδιοι αυτοβούλως),
υπάρχει κάπου μια μικρή υποσημείωση.

Το ίδιο το Ερώτημα     -( η Υπόθεση εργασίας, έτσι το λένε οι μεγάλοι του πανεπιστημίου την λέξη ερώτηση.......άστα. Σου λέει μετά γιατί δεν σπουδάζει το παιδί, εμ άμα λέει ο ένας άλλα λέει ο άλλος μπερδεύεται το παιδί, Αμάν πια, λέει, τέλος με τους καθηγηταδες και τους δασκαλους και λοιπούς πεφωτισμένους.. ......Ξεφυγα πάλι...)

Υποσημείωση-κλειδί όμως!
Διότι το Ερώτημα κρύβει, εμπεριέχει, μέσα του και την απάντηση...........

(βέβαια, έχω την υποψία πως έτσι είναι, αλλά πως κρύβεται η απάντηση στο μυαλού εκείνου του ιδίου, που γέννησε το Ερώτημα.  Άσχετο, μάλλον.)

Οπότε
αν έχει και κάνας άλλος το ίδιο ερώτημα, ας απαντήσει!!

(εμένα μια φορά ένας πολυ αγαπημένος μου δάσκαλος μου ζήτησε να του ορίσω τι σημαίνει ποίηση στην εποχή μας και ποιος είναι  ποιητής και  κάτι τέτοια....-Αμαν, είπα μέσα μου, εδώ 47 αιώνες αναπάντητη έχει μείνει αυτή η ερώτηση, σε μένα βρήκε να τη ρωτήσει?????????

Πλάκα είχε πάντως εκείνο το μάθημα..... Όντως το πέρασα το μάθημα! (δε λέω βαθμό γιατί ήταν και βαρύς τύπος και καλά και έτσι κι αλλιώτικα,  οπότε καταλαβαίνετε....)

Αναμενομεν!!!!!!
Καλό μήνα!!!!!!!!!

6 σχόλια:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Δεν έχω απαντήσεις.
Ίσως γιατί δεν έχω ερωτήσεις πιά!
Όχι γιατί έγινα σοφότερος.
Αλλά γιατί δεν βρίσκω νόημα πιά.
Απλά βασικά, γήινα πράματα, γνωστά από αρχαιοτάτων χρόνων, μου αρκούν για να πορεύομαι.
Θες να ρθείς;
Καλημέρα Πεταλούδα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

απαντω εκ του προχείρου-όπως πάντα δηλαδής...-
είμαι ΗΔΗ εκεί,
στην δική σου ΠΟΡΕΙΑ αρκει να ισχύει η Πρόσκληση σου για απο κοινού εκπομπή.
Στα υπόλοιπα θα διαφωνησω εν μερει αλλά και κάθετα και οριζόντια...!
Υ.Γ ωραια τα κανονισαμε τα μυστικα περασμτα : ο τίτλος της απο κοινου εκ[πομπης μας Επίκουρε...-
αλλά τα AIRtickets Ποιος τα πληρώνει?
-ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗ, αυτη τουλαχιστον τη στιγμή........¨:) :) :)

Margo είπε...

Να πω κι εγώ? Ναι, ξέρω άργησα πολύ αλλά τώρα σε είδα πεταλούδα μουουουου, απουσίες πολλές κάνω:-)

Ξέφυγα κι εγώ, με κόλλησες ;-)

Γιατί έχω την αίσθηση πως σήμερα περισσότερο από ποτέ οι Άνθρωποι μοιραζόμαστε το ίδιο όνειρο?
Και.. πάω να το πάρω από την αρχή φυσικά, είναι και η ώρα ότι πρέπει!

Όνειρα γλυκά.. :-)

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Τι άργησες βρε? Απο τους πρώτους ηρθες.....
Και σαφως εχεις ορθη αντιληψη και αισθηση..
Απλά, δες τα σχόλια μας στην προ διετιας αναρτηση...
Και , ναι, μαλιστα, το παιρνουμε από την Αρχη
διότι μπορει οι Γαλάτες να ειναι τρελλοί
αλλά
οι Ελληνες ακομα περισσοτερο!
φιλια εις την ν!
Υ.Γ εκεινο το χωριο ακομα με περιμένει. Δεν θα το πιστεψεις αλλα τρεχω στα μαγικα καζανια πραγματικοτητας αλλά το καλό είναι πως...φτάνω!!!! :-) :-)

ANAZHTHΣH είπε...

κάθε μέρα από την αρχή,οπωσδήποτε και πάντα...

και τα περί κρίσιμης μάζας,πρέπει να είναι αληθινά...

γλυκοφιλώ

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω στο σαφές και ξεκάθαρο μηνυμα σου Αναζήτηση!
Σε διαβασα χτες, χαρηκα και σε σκεφτόμουνα και τσουπ! ηρθες σπίτι μου!
Είναι και παραείναι αληθεια, στο επιβεβαιώνω κι εγώ το απλοικόν έντομον....:-)
ΔΩΡΟ: http://www.youtube.com/watch?v=WQYsGWh_vpE&feature=related

Καλημέρα σου και θα έρθω "συντόμως" και σπίτι σου να σε χαιρετήσω όπως σου αρμόζει.
Να είσαι καλά ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ μου..