11/11/11

Πλήρης




Όσο πιο πολύ αισθανθώ, όσο πιο πολύ αισθανθώ
                                 σαν διαφορετικά πρόσωπα,
όσο πιο πολλές προσωπικότητες αποκτήσω,
όσο πιο έντονα, πιο στριγκά τις αποκτήσω,
όσο πιο ταυτόχρονα αισθανθώ μ' όλες αυτές,
όσο πιο ομοιότροπα διαφορετικός, ανομοιότυπα προσεκτικός,
                                                 υπάρξω, αισθανθώ, ζήσω, είμαι,
τόσο πιο πολύ θα αποκτήσω τη συνολική ύπαρξη του σύμπαντος,
τόσο πιο πλήρης θα' μαι σ' ολόκληρη την έκταση του διαστήματος,
                   τόσο πιο όμοιος με τον Θεό, όποιος και να' ναι,
                   γιατί όποιος και να' ναι, ασφαλώς είναι το Άπαν,
κι έξω απ' αυτόν έχει μόνο Αυτόν, και το Άπαν γι' αυτόν είναι λίγο.

Αλβάρο Ντε Κάμπoς



................................................................................................
.



Σονάτα υπό το Σεληνόφως



Moonlight Sonata- Beethoven

11 σχόλια:

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Ισως αν αισθανθεις..ταυτιστεις με διαφορετικές προσωπικότητες ακουμπίσεις και σε μια κοινή αποδοχή της αλήθειας του καθενός για την συμπαντική υπαρξη..και πλησιασουμε απο κοινού το μεγαλυτερο φιλοσοφικό..επιστημονικό προβλημα.."ποια είναι η Αλήθεια"
Καλημέρα κορίτσι μου!!

Unknown είπε...

το "είμαι" δεν χωράει ούτε στο Άπαν,
νομίζω ..

:)

η Γοργονα mare mare είπε...

Πεταλουδίτσα μου,
γειά σου και χαρά σου.
1ον χάρηκα που έγραψες μετά από καιρό
2ον μου αρέσει φοβερά
3ον η σονάτα με έφτιαξε και
το σημαντικότερον θεωρώ ότι έτσι κι αλλιώς μια προσωπικότητα σαν κι εσένα τα περιέχει όλα.
Σε φιλώ!!
Μου λείπεις!!

i am love είπε...

τελειο ;))

Iptamenos Ollandos είπε...

Καλησπέρα Πεταλούδα,
εγώ θα σταθώ σε δύο πράγματα: στην περιγραφή του θεού (όποιος κι αν είναι) και στη ότι όλα τα πρόσωπα αποτελούν την συνολική ύπαρξη του σύμπαντος.
Είπαν ότι ο Πεσσόα ήταν πανθεϊστής, αλλά θα διαφωνήσω. Ήταν κάποιος ο οποίος είδε τον Θεό όπως είναι, χωρίς φιοριτούρες και χωρίς να ονομάζει κάτι που ποτέ δεν μπορεί να μάθει...
Πανέμορφο το ποίημα όπως και η μουσική.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Να "αποκτήσω τη συνολική ύπαρξη του σύμπαντος" όπως λέει και ο ποιητης...
Μας το εύχομαι Πέλα μου!
Καλη σου μέρα!
Συγνωμη για την καθυστερηση!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

έχω την εντύπωση πως ειναι ένα και το αυτό το "είμαι" και το "Απαν"...
Καλημερα Μeggie!
Συγνώμη για την καθυστερημενη απάντηση!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Γεια σου Γοργόνα!
Είναι πραγματι όλα τα ποιήματα του Πεσσόα καταπληκτικά!
Χαιρομαι που σου άρεσε!
Κατι παραπάνω ξέρεις εσυ από ποίηση....
Καλημερα και πολλά φιλάκια!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Kαλή σου μέρα i am love!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

"χωρίς να ονομάζει κάτι που ποτέ δεν μπορεί να μάθει..."
Που κι αν ακόμα το "μάθει" βιώνοντάς το άμεσα
δεν μπορεί να Ειπωθει και να περιγραφει με λεξεις, να συμπληρώσω.
Και να σε ευχαριστησω πολυ για άλλη μια φορά, που εσυ ήσουνα αυτός που μου συστησε τον Πεσσόα.
Μυστη τον θεωρώ, όχι μόνο ποιητή.
Καλημερα Ιπτάμενε

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

ξεχασα το: !
ξανα λοιπόν:
Καλημέρα Ιπτάμενε!