2/1/11

μέσα μου τραγουδια




μα τι τραγούδι να σου πω?




ΕΝΔΕΛΕΧΕΙΑ





Μεσα μου αερας που φυσά δε λεει να μερεψει...



Ψαρογιώργης από το CD του Αγγελάκα με τους Επισκέπτες


...κι επειδή η μεγαλειώδης σκέψη μου όντως με παρασύρει
αλήθεια
δεν θυμαμαι
καλη χρονιά είπα?
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
υ.γ για καλημερα η αληθεια ειναι πως πράγματι
δεν θυμαμαι
είπα?
υ.γ ..κι αυτο επειδη έχει πολυ πλάκα
δεν θυμαμαι
σας ειπα πως μπορεί να συνεχιστει αενάως?
ε ναι λοιπόν
μάλιστα!
ΑΕΝΑΩΣ.......................................




B.K. [[ You're my butterfly, sugar, baby! ]] --FULL.THING.--






Call Of The Tribes - Karunesh (Aishwarya Rai)





Σωκράτης Μάλαμας - Τίποτα δε χάθηκε



feather :  a Natural Science...




O προσκυνητής- Αλκίνοος Ιωαννίδης

10 σχόλια:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αενάως καλή χρονιά!
Στην σκιά της πεταλούδας πέρασα αυτή την πρωτοχρονιά.
Και με προστάτεψε από όλα τα κακά που βομβάρδιζε η TV τον υπέροχο κόσμο μας.
Καλημέρα είπα;
Καλή εβδομάδα μήπως;
Όλα καλά και άγια καμωμένα να είναι.

Υ.Σ. Έχω κάνει ένα φάκελλο και ρίχνω όλες της επιλογές σου για την επόμενη εκπομπή.
Φιλιά

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Καλη χρονιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ναι αλλά όμως πως θα κανεις την εκπομπή χωρις να ξερεις την σωστη σειρα των τραγουδιων?
εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?
φιλακιααααααααααααααααααααα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΩ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΚΑΙ..
ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

η Γοργονα mare mare είπε...

Καλή χρονιά Πεταλουδίτσα μου!!

Όλες οι ευχές να ρθουν πάνω στα μεταξένια σου φτερά και να σκορπίζουν ονειρόσκονη στο σύμπαν.

Φιλάκια

i am love είπε...

για τους ενδελέχεια ;) http://www.youtube.com/watch?v=v2O8XgVKuoc&feature=related

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

ακου τι τραγούδι θα σου πω..χτες ξορξισα τα μάυρα.. ραγκουτσαρος και εγω με τις μπάντες και τις κορνέτες και χαμόγελα.. (επρεπε να'σουν ΕΔΩ)
ΕΔΩ ΒΑΛΚΑΝΙΑ!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!φιλια!!

http://www.youtube.com/watch?v=XHxV2VYj8B0&feature=related

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλως ηρθες JK SKROUTZAKOS !
αντευχομαι τις ομορφες ευχες σου
χαρουμενο χαμογελο στα χειλη κι αγαπη μεσα σου και γυρω σου!
καλο σου βραδυ!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

τι ομορφες ευχες Γοργονα!
σε ευχαριστω πολυ πολυ!
μεταξι να πιανεις κι εσυ κι ονειροσκονη να γινεται...
σε φιλω γλυκα
θα τα πουμε συντομα
καλη σου νυχτα
ή μαλλον καλημερα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

ομορφος τιτλος ,
πολυ "σκληρο" τραγουδι ομως..
σε ευχαριστω πολυ I am love!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

επρεπε να ημουν αλλα κατα μια εννοια ημουνα δεν ημουνα Πελα μου?
θα σε παρω να τα πουμε
μου εχεις λειψει πολυ
φιλακια πολλα πολλα