22/3/09

θελω σχολια στα σχολια.

καλημερα.
για ακου να σου πω.
θελω να σχολιαζεις αυτα που σου σχολιαζω.
με κανεις και αισθανομαι σαν φωνη βοωντος εν τη ερημω.
μου στελνεις να πω τη γνωμη μου για το ενα και το αλλο κειμενο του ενος και του αλλου.
και τη λεω.
ε κι εγω θελω σχολιο,απο σενα,πανω σε αυτα που σχολιαζω.
τι ειμαι?
ο σχολιαστης?
το θελω γιατι ειναι ανατροφοδοτηση.
με βαζεις να σκεφτομαι πανω σε ενα θεμα,
σκεφτομαι,
και γραφω τις σκεψεις μου.
γραψε μου κι εσυ.
οχι μονο το κοινοτοπο:
ωραια αυτα που εγραψες.
σκεψου και γραψε κι εσυ τη γνωμη σου.
για να ειναι αμφιδρομη η επικοινωνια.
δεν ρωταω αν σου αρεσουν,
θελω την κριση σου.
σα να επιχειρηματολογουμε.
γιατι να μην το κανουμε?
με νευριαζει αυτο.
εγω σου γραφω με κοπο,
για τα θεματα που θετεις
κι εσυ λες:
"ωραια!συνεχισε."
μωρε τι μας λες!!!!!!
το ξερω οτι ειναι ωραια,
ή μοιαζουν ωραια.
αντιπαραθεση θελω.
κι οχι με την αρνητικη εννοια που φερει ο ορος αντιπαραθεση.
ε μα πια.
τωρα στο εχω ζητησει και επισημα.
θελω τη γνωμη σου.
δεν ειμαι μωρο
να με ενισχυεις γενικα κι αοριστα.
κι ουτε ειναι "αμοιβη",
η αοριστολογια:
ωραια!συνεχισε!"
τι ειναι ωραιο ακριβως,
σε σχεση με το περιεχομενο
των γραμμενων μπορεις να μου πεις?
σε σχεση με τις "ιδεες" ή τα "πιστευω"
που εκφραζουν?
μπορεις να τοποθετηθεις,
σα να ησουνα σε μια συνελευση?
ε αμα θες,
να σου ορισω μια συνελευση κι εγω,
στο σπιτι μου,
ή σε καποια αιθουσα του ΕΜΠ,
για να γινει και πιο επισημο,
κι επειδη δεν ξερω αν μπορει να νοηθει συνελευση με 2 μονο ατομα,
καλεσε και τους φιλους σου,
και τις ομαδες σου,
και την ομαδα του Παναθηναικου αν θες.
αμα πια.
κι εμεις ομαδα ειμαστε.
κι ας μην το βλεπεις.
εταιρικη.
δυαδικη.
δεν εχεις μονον εσυ ανησυχιες.
εχω κι εγω.
ε πες κι εσυ.
κατι.
αμα πια.
"πες τη γνωμη σου" και "πες τη γνωμη σου".
να δω κι εγω τι λεω.
καταλαβαινονται αυτα που σκεφτομαι κι απο αλλους?
ή μονο εγω τα καταλαβαινω
κι απλα ειναι μπουρδες?
εχουν καμμια υποσταση?
ε αμα πια.

2 σχόλια:

Λευκιμμιώτες για την Λευκίμμη είπε...

Ειλικρινά πολύ χαριτωμένη καταχώρηση.Δεν στο λέω εξ' αιτίας της δικής σου παρότρυνσης. Νομίζω πως είναι ένα μικρό λογοτεχνικό διαμάντι. Με έκανες να ψάχνω συστηματικά το blog σου. Πιο πρόσφατες καταχωρήσεις σου δείχνουν πως έχεις σοβαρή ποιητική φλέβα. Εμένα μ' αρέσουν περισσότερο τα πιο πεζά σου. Γούστα είν' αυτά. Μην το πάρεις και της μετρητής. Όχι πως δεν μ' αρέσει ο σουρεαλισμός σου μα μου προκαλεί την αίσθηση πως πολύ βασανίζεσαι.Πως πας να τρελαθείς, πως να στο πω. Τούτο όμως σε δείχνει πολύ παιδούλα, πολύ αθώα, πολύ αυθόρμητη, πολύ γλύκα τέλος πάντων. Μου βγάζει μία συμπάθεια μαζί με γέλιο.Θα το αντιγράψω για το αρχείο μου και θα δω τι θα κάνω μ' αυτό. Να είσαι καλά. Δικαίωσες με το παραπάνω τον χρόνο που αφιέρωσα στο blog σου.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

ευχαριστω πολυ για τα ομορφα λογια καθως και για τον χρονο που αφιερωσες να διαβασεις το blog.
να εισαι κι εσυ καλα.
γραψε ενα κειμενο για την αυτολογοκρισια στο δικο σου blog. θα ειχε ενδιαφερον.
Υ.Γ σου ειχα στειλει ενα σχολιο στο δικο σαιτ αλλα προφανως θα εκανα καποιο λαθος γιατι δεν το ειδα δημοσιευμενο.η τεχνολογια με κουραζει αφανταστα!!!